Eufy Anker 2K homebase - Wireless Eufycam 2

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roland_otto
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-08 18:29
Hallo,

Ik heb waarschijnlijk een simpele vraag. Ik heb onlangs de Eufy Anker 2K met Homebase gekocht(deze)
, nu wil ik misschien ook een outdoor camera aanschaffen van Eufy voor achter in het huis. Nu zag ik dat Eufy deze ook aanbiedt (voorbeeld) Kan ik deze koppelen met de homebase die bij de deurbel zit of moet ik hier voor ook een aparte homebase kopen, scheelt nogal in aanschafkosten.

Dank jullie wel!

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yes-n
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-09 14:19
Kort antwoord; Ja dat kan.

Bij toevoegen van de camera op de sync knop drukken en de nieuwe camera wordt gekoppeld.

Let wel; de batterij van de deurbel gaat echt geen 180 dagen mee ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• roland_otto
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 14-08 18:29
Ahh top als ik hem maar kan koppelen. Dank je wel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skai21
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 01-09 07:33
yes-n schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 17:01:

Bij toevoegen van de camera op de sync knop drukken en de nieuwe camera wordt gekoppeld.

Hey, ik ben ook aan het kijken naar een paar 2Cs..
Hoelang gaan ze wel mee? O-)
En zijn ze ook nog waterdicht als je ze wel permanent op de micro USB hangt, of werkt dat zo niet?

16 x JaSolar 335Wp | 5430Wp | GOODWE 4K-DT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nila
  • Registratie: Juli 2005
  • Niet online

Nila

Idiot!

yes-n schreef op vrijdag 5 november 2021 @ 17:01:

Als je een beltrafo hebt waar eerst je originele deurbel op zit dan kun je de wireless deurbel gewoon voeden. Hoef je hem niet eraf te halen voor te opladen.

You're not completely useless, you can always serve as a bad example!

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• yes-n
skai21 schreef op zondag 19 december 2021 @ 12:45:
[...]

Hey, ik ben ook aan het kijken naar een paar 2Cs..
Hoelang gaan ze wel mee? O-)
En zijn ze ook nog waterdicht als je ze wel permanent op de micro USB hangt, of werkt dat zo niet?
Hoe lang ze meegaan? Ligt aan de bewegingen die ze opnemen.
Ondanks dat ik de voorste camera redelijk afgesteld heb neemt hij toch ook wat beweging op van de straat (er wordt een oprit opgenomen) en dan gaan die ongeveer 45 dagen mee, omdat er ook redelijk wat beweging is op de oprit (meerdere kinderen die de hele dag in- en uitlopen).

De camera in de achtertuin gaat wel richting de 90-120 dagen mee.

Ik heb op Amazon USB kabels gekocht die speciaal gemaakt voor deze camera's, dus het 'flapje' wat de micro USB aansluiting afdekt zit daar ook weer aan gegoten. Ik heb er to zover vertrouwen in dat dit wel goed gaat qua waterbestendigheid.
Deze heb ik middels een 20mm grijze slagvaste PVC buis naar boven getrokken zodat dit er ook nog een beetje mooi uit ziet.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/s4ugd-IbprYwWu9HUxo-nsKMoW0=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/XOhY3YeQf0hZNqnNJ3bUaVVC.jpg?f=fotoalbum_large

In de app is het handig om aan te geven dat er een externe energiebron is aangesloten.
Als je dit selecteert gaat het blauwe lampje niet meer branden bij laden (bij aansluiten op micro USB is dat standaard wel zo).
Onderstaand screenshot is na aansluiten, de kabel laadt nu constant de batterij op en als de camera heeft gemeten dat de batterij voldoende opgeladen is dan schijnt de software het laden te onderbreken tot de camera ~95% batterij heeft (heb ik op een externe site gelezen maar niet zelf kunnen constateren).
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AY_70HXdGi448_A9857uiFvwfNw=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xspnzG7ERz0C9fGY6CLUzYnP.jpg?f=fotoalbum_large
Nila schreef op zondag 19 december 2021 @ 13:06:
[...]

Als je een beltrafo hebt waar eerst je originele deurbel op zit dan kun je de wireless deurbel gewoon voeden. Hoef je hem niet eraf te halen voor te opladen.
Dat is helaas niet waar voor de versie i.c.m. met de chime.
Die had ik gekocht zodat ik de bel in de woning kon hangen omdat mijn base van de camera's helemaal op zolder staat en ik bang was dat we de bel niet zouden horen anders.
Die versie heeft niet de twee schroef bevestigingen aan de achterkant :-(

Uiteindelijk werkt het push bericht bij aanbellen snel genoeg om je via de telefoon te laten weten dat er iemand voor de deur staat, dus het had niet nodig geweest.
Maar als je je telefoon een keer niet bij de hand hebt dan hoor je dus altijd nog de 'ouderwetse' gong.
Dus ja, niet helemaal tevreden over de camera zoals ik ze zelf kocht, maar ook niet ontevreden.
Was een leerproces voor mij... ;-)

[ Voor 23% gewijzigd door yes-n op 20-12-2021 13:19 . Reden: Plaatjes toegevoegd van camera met aangesloten micro USB kabel en aanpassing in energiebron ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 10-09 12:06
yes-n schreef op maandag 20 december 2021 @ 09:05:
[...]

De camera in de achtertuin gaat wel richting de 90-120 dagen mee.

Ik heb op Amazon USB kabels gekocht die speciaal gemaakt voor deze camera's, dus het 'flapje' wat de micro USB aansluiting afdekt zit daar ook weer aan gegoten. Ik heb er to zover vertrouwen in dat dit wel goed gaat qua waterbestendigheid.
Deze heb ik middels een 20mm grijze slagvaste PVC buis naar boven getrokken zodat dit er ook nog een beetje mooi uit ziet.

[Afbeelding]
Hi,

Weet dat dit al een oud topic is maar had een vraag. Wil ook een Eufy cam ophangen in de voor/achtertuin maar vooral in de achtertuin, hoe en waarom heb jij een bepaalde plek gekozen om daar de cam op te hangen? Lees overal je moet het bij de voor/achterdeur doen, dat je de persoon in het gezicht kan aankijken zeg maar alleen vooral bij de achtertuin heb ik dan te maken met een zonnescherm. Als die uitgaat is mijn hele beeld weg van mijn cam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yes-n
Frid0 schreef op maandag 27 juni 2022 @ 12:28:
[...]

Hi,

Weet dat dit al een oud topic is maar had een vraag. Wil ook een Eufy cam ophangen in de voor/achtertuin maar vooral in de achtertuin, hoe en waarom heb jij een bepaalde plek gekozen om daar de cam op te hangen? Lees overal je moet het bij de voor/achterdeur doen, dat je de persoon in het gezicht kan aankijken zeg maar alleen vooral bij de achtertuin heb ik dan te maken met een zonnescherm. Als die uitgaat is mijn hele beeld weg van mijn cam.
Hi Frid0,

Ik heb het zonnescherm omlaag gezet en daarna gemeten waar ik het beste de camera kon plaatsen om zicht te blijven houden als iemand dicht bij de woning komt, dat was voor mij de hoofdreden.

Met de uitval van het scherm ontneem je inderdaad het zicht van de camera voor een deel, dus bij mij is het nu zo; als het scherm omlaag is, dan zie ik alleen het deel onder het zonnescherm (eerste 3,5 meter vanaf de woning), de rest wordt afgeschermd door het doek van het zonnescherm.
In theorie zouden er dan personen aan de achterkant van de achtertuin kunnen zijn die ik niet zie lopen op de camera.

Is het scherm omhoog, dan kan ik mijn hele tuin zien.

Wat je ook kan doen als ik mee mag denken (ze zijn ten slotte overal te plaatsen); zet ze iets verder je tuin in waardoor je geen last hebt van je zonnescherm, moet je daar wel een plek hebben om ze op te monteren.
Nadeel (voor mij de reden dit niet te doen) als ze eenmaal voorbij dat punt zijn, dan zie je de personen niet meer bij de woning.

Of richt ze vanaf het midden van de tuin richting je huis, dan zie je de personen vanaf de achterkant bij de muur van je woning, maar als ze weg gaan heb je hopelijk de gezichten goed in beeld.

Ligt dus volledig aan de toepassing en je wensen hoe je ze plaatst, maar doordat je in principe niet aan draden gebonden bent zijn er best wat mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
yes-n schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 09:44:
[...]

Hi Frid0,

Ik heb het zonnescherm omlaag gezet en daarna gemeten waar ik het beste de camera kon plaatsen om zicht te blijven houden als iemand dicht bij de woning komt, dat was voor mij de hoofdreden.

Met de uitval van het scherm ontneem je inderdaad het zicht van de camera voor een deel, dus bij mij is het nu zo; als het scherm omlaag is, dan zie ik alleen het deel onder het zonnescherm (eerste 3,5 meter vanaf de woning), de rest wordt afgeschermd door het doek van het zonnescherm.
In theorie zouden er dan personen aan de achterkant van de achtertuin kunnen zijn die ik niet zie lopen op de camera.

Is het scherm omhoog, dan kan ik mijn hele tuin zien.

Wat je ook kan doen als ik mee mag denken (ze zijn ten slotte overal te plaatsen); zet ze iets verder je tuin in waardoor je geen last hebt van je zonnescherm, moet je daar wel een plek hebben om ze op te monteren.
Nadeel (voor mij de reden dit niet te doen) als ze eenmaal voorbij dat punt zijn, dan zie je de personen niet meer bij de woning.

Of richt ze vanaf het midden van de tuin richting je huis, dan zie je de personen vanaf de achterkant bij de muur van je woning, maar als ze weg gaan heb je hopelijk de gezichten goed in beeld.

Ligt dus volledig aan de toepassing en je wensen hoe je ze plaatst, maar doordat je in principe niet aan draden gebonden bent zijn er best wat mogelijkheden.
Bedankt voor je snelle en duidelijk antwoord.

Ik zit alleen nog met een vraag, begrijp ik nou goed dat je de cam ONDER het zonnescherm heb hangen? Zo ja, hoe laag hangt die dan wel niet want als ik ons zonnescherm uit doe komt die flink stuk naar benden en als daar een cam onder door moet dan denk ik dat de cam op 1.5m a 2m hoog max kan hangen.

Het lijkt mij logischer dat die boven het zonnescherm hangt, zie je hele tuin alleen als zonnescherm uit is zie je onder je een flink stuk niet, denk wel meer dan 50% is niet zichtbaar.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yes-n
Het zonnescherm hangt op ongeveer 3 meter hoogte, de camera op ongeveer op 2,8 meter denk ik?

Hierbij een still van het beeld vandaag (let niet op de rommel, kinderen spelen lekker buiten).

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/QOPXxcrd4ZTLqFoQXx66KLGol5E=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/00chYC6ltfBA191COvB4wtyx.jpg?f=fotoalbum_large

Ik kan trouwens verder kijken zie ik, had ik me op verkeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frid0
yes-n schreef op dinsdag 28 juni 2022 @ 15:40:
Het zonnescherm hangt op ongeveer 3 meter hoogte, de camera op ongeveer op 2,8 meter denk ik?

Hierbij een still van het beeld vandaag (let niet op de rommel, kinderen spelen lekker buiten).

[Afbeelding]

Ik kan trouwens verder kijken zie ik, had ik me op verkeken.
He! dat is nog best een flink stuk van de thuis, wat je zegt, je kan best ver kijken. Deze opstelling ga ik onthouden en vanavond eens uittesten bij mij thuis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• yes-n
Frid0 schreef op woensdag 29 juni 2022 @ 12:04:
[...]

He! dat is nog best een flink stuk van de thuis, wat je zegt, je kan best ver kijken. Deze opstelling ga ik onthouden en vanavond eens uittesten bij mij thuis.
Is het nog gelukt met testen? Ik ben benieuwd naar de uitkomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frid0
yes-n schreef op vrijdag 1 juli 2022 @ 12:32:
[...]

Is het nog gelukt met testen? Ik ben benieuwd naar de uitkomst.
Ja zeker, heb hem hangen en geeft goed beeld van de achtertuin. Het verhaal met de zonnescherm valt reuze mee en heb ook tegen mijn vrouw gezegd, als het zonnescherm uitstaat zijn wij toch 9/10 keer thuis. Je ziet nog een groot deel van de tuin maar 20% is niet meer zichtbaar door het zonnescherm als die uitstaat.

Zit nu alleen met een ander probleem, alerts als er iemand in de achtertuin is.....Ik heb nu soms bijna 100 melding dat er een persoon in de achtertuin is geweest volgens Eufy. Dat klopt, dat is mijn vrouw met onze kids als die overdag thuis zijn en in de achtertuin spelen. Kan dat niet anders? Kan het wel helemaal uitzetten lijkt mij maar hoe ik dat dan als er niemand thuis is en s'nachts als ik juist meldingen wil hebben als een persoon in de achtertuin is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yes-n
Hoi Frid0, dan zou je met de verschillende modi kunnen werken in de Eufy app.
Als je dan de modi 'Schema' pakt dan kan je een tijdsvenster instellen wanneer je wel berichten wil krijgen en wanneer niet, dat lost de nacht op. Er wordt dan gewisseld op door jou ingestelde tijden tussen de modi 'Thuis' en 'Afwezig'.
Voor beide modi kan je dan aparte events instellen, bijvoorbeeld bij afwezigheid wel de push, sirene etc.

Voor de afwezigheid blijft het dan handmatig schakelen ben ik bang, zo slim is de app nog niet, dat je èn een tijdsrooster èn GeoFencing kan selecteren als twee modi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artbij
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 11-09 11:50
Moeten de camera's een verbinding met de homebase hebben? Of moeten ze gewoon in het WIFInetwerk zitten?

Met gestrekt been.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yes-n
Artbij schreef op dinsdag 12 juli 2022 @ 20:01:
Moeten de camera's een verbinding met de homebase hebben? Of moeten ze gewoon in het WIFInetwerk zitten?
Goedemorgen Artbij,

De camera's hebben een eigen verbinding met de Homebase, zonder Homebase werken ze niet.
De Homebase is ook nodig voor registratie en activatie van de camera's.

Voordeel; sinds een firmware update van de Homebase kan je deze ook verbinden met je WiFi netwerk en kan je hem dus overal neerzetten waar je een stopcontact in de buurt hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artbij
Ze kunnen dus niet zonder directe verbinding met een home base? WiFi op zich is niet goed genoeg?

Dat is wel een misser...

Met gestrekt been.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yes-n
Artbij schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 23:38:
Ze kunnen dus niet zonder directe verbinding met een home base? WiFi op zich is niet goed genoeg?

Dat is wel een misser...
Niet helemaal. De opslag van de beelden gebeurt natuurlijk op de Homebase zelf en niet in de cloud, dat is het grote voordeel van de Eufy camera's t.o.v. andere Cloud based camera's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artbij
yes-n schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 11:29:
[...]

Niet helemaal. De opslag van de beelden gebeurt natuurlijk op de Homebase zelf en niet in de cloud, dat is het grote voordeel van de Eufy camera's t.o.v. andere Cloud based camera's.
Als je op hetzelfde wifi netwerk zit kun je nog steeds lokaal je beelden opslaan.

Met gestrekt been.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oon
  • Registratie: Juni 2019
  • Niet online

Oon

Artbij schreef op woensdag 13 juli 2022 @ 23:38:

Dat is wel een misser...
De buitencamera's niet, de gewone 2K indoor en 2K PTZ indoor wel. Als je een vaste overkapping hebt werken die ook prima is mijn ervaring, heb er nu eentje in een fietsenhok hangen waar toch stiekem wel eens wat regen op spettert als het echt heel hard regent en waar de luchtvochtigheid en temperatuur ook flink schommelen en die heeft daar geen moeite mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yes-n
Artbij schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 13:04:
[...]

Als je op hetzelfde wifi netwerk zit kun je nog steeds lokaal je beelden opslaan.
Ligt aan de camera's, ik heb een set gekocht met twee camera's en een homebase, deze kunnen niet standalone werken (Eufycam 2C).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artbij
Het gaat er niet om of ze stand alone kunnen werken het gaat erom dat het voldoende zou moeten zijn om een home base in het netwerk te hebben.

Met gestrekt been.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yes-n
Artbij schreef op vrijdag 15 juli 2022 @ 17:16:
Het gaat er niet om of ze stand alone kunnen werken het gaat erom dat het voldoende zou moeten zijn om een home base in het netwerk te hebben.
TS had een vraag over de 2C camera of die zou passen met een homebase.
De bevestiging op jouw opmerking is dan 'het is voldoende om een homebase in het netwerk te hebben.' denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artbij
yes-n schreef op maandag 18 juli 2022 @ 15:10:
[...]

TS had een vraag over de 2C camera of die zou passen met een homebase.
De bevestiging op jouw opmerking is dan 'het is voldoende om een homebase in het netwerk te hebben.' denk ik.
Dat is niet zo.

Met gestrekt been.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yes-n
Kan je dit toelichten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artbij
Je moet direct verbinden op de Homebase.

Met gestrekt been.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yes-n
Artbij schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 11:23:
Je moet direct verbinden op de Homebase.
Dat klopt, dat is wat ik al eerder zei, je moet een Homebase in je netwerk hebben en daar verbinden de 2C camera's van Eufy op.
Zonder Homebase doen deze camera's het niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Artbij
yes-n schreef op dinsdag 19 juli 2022 @ 11:34:
[...]

Dat klopt, dat is wat ik al eerder zei, je moet een Homebase in je netwerk hebben en daar verbinden de 2C camera's van Eufy op.
Zonder Homebase doen deze camera's het niet
Hij verbind met je homebase. Niet met met je netwerk. Hij moet fysiek contact kunnen maken met je homebase.

Met gestrekt been.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yes-n
Dat klopt, dat zei ik ook al eerder in dit topic.
De Eufy 2C camera's die TS gekocht heeft moeten gekoppeld worden aan je homebase.
De Eufy devices zetten een eigen netwerk op waarover de beelden verstuurd worden naar je Homebase.
Staat je Homebase te ver weg, dan gaat de snelheid tussen camera en homebase omlaag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordykeus
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 01-06-2024
Hoi allen, ik heb jullie hulp nodig dus hoop dat ik dat in dit topic kan vinden. Ik wil voor mijn nieuwbouwwoning een Eufy systeem gaan aanschaffen. Ik dacht aan de Eufycam 2 pro en dan wil ik 4 camera’s. 2 aan de voorkant van de woning en 2 aan de achterkant. Dat is een afstand van ongeveer 30 meter. Het is een nieuwbouwwoning dus goed geïsoleerd. De homebase komt aan de voorkant te staan in de meterkast. Ik ga ook werken met wifiversterkers dus het wifi signaal moet overal goed zijn. Is dat voldoende of moet de homebase echt centraler komen te staan? Ik wil ook de draadloze video deurbel dual 2 pro erop aansluiten. Zal dat allemaal te doen zijn met bereik/signaal sterkte? Ik heb ooit een ring deurbel gekocht (draadloos) en dar signaal was echt dramatisch…ook met wifiversterkers…vaak geen of veel te laat signaal op mn telefoon. Ik hoor graag van jullie!!

Ohja, ik wil ze buiten hangen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yes-n
jordykeus schreef op zondag 4 september 2022 @ 21:01:
Hoi allen, ik heb jullie hulp nodig dus hoop dat ik dat in dit topic kan vinden. Ik wil voor mijn nieuwbouwwoning een Eufy systeem gaan aanschaffen. Ik dacht aan de Eufycam 2 pro en dan wil ik 4 camera’s. 2 aan de voorkant van de woning en 2 aan de achterkant. Dat is een afstand van ongeveer 30 meter. Het is een nieuwbouwwoning dus goed geïsoleerd. De homebase komt aan de voorkant te staan in de meterkast. Ik ga ook werken met wifiversterkers dus het wifi signaal moet overal goed zijn. Is dat voldoende of moet de homebase echt centraler komen te staan? Ik wil ook de draadloze video deurbel dual 2 pro erop aansluiten. Zal dat allemaal te doen zijn met bereik/signaal sterkte? Ik heb ooit een ring deurbel gekocht (draadloos) en dar signaal was echt dramatisch…ook met wifiversterkers…vaak geen of veel te laat signaal op mn telefoon. Ik hoor graag van jullie!!

Ohja, ik wil ze buiten hangen!
Goedemorgen Jordy,

Ik heb mijn Homebase echt in het midden van de woning moeten zetten om voldoende signaal te hebben voor zowel voor- als achtercamera. Anders ging mijn achtercamera de hele tijd offline.
Voordeel is dat je Homebase op de WiFi bereikbaar kan zijn dus overal waar een stopcontact is kan de Homebase neergezet worden.

De camera's en homebase hebben een eigen soort WiFi netwerk (gaat dus niet over je eigen WiFi netwerk) voor de beelden, ik weet niet of dat type netwerk versterkt zou worden door jou versterkers.

Oftewel; ik denk niet dat de meterkast werkt als plaats voor je Homebase.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordykeus
Bedankt voor je antwoord! Daar kan ik wat mee! Als ik het zo hoor is voor mij denk ik de enige optie (gezien de afstand) de camera’s op een aantal losse homebases te gebruiken? Dus de camera’s voor met de deurbel op 1 homebase en de camera’s achter op een andere homebase…zou dat werken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yes-n
Ja, het zou werken, op 1 Eufy account kan je meerdere Homebase devices aansluiten.
1 Homebase zou ook moeten werken denk ik en zou ik eerst proberen vooraleer je een tweede Homebase aanschaft, zou zonde zijn van de kosten.

Ik heb twee camera's en een deurbel op die ene Homebase aangesloten en op een centrale plek in mijn huis gekozen voor de Homebase.

In de meeste NL huizen heb je meestal in het midden van de woning een koof of trapkast waar je meestal dit soort apparatuur ook in kan neerzetten (misschien nadat je zelf extra elektra aanlegt), ik weet niet wat de indeling van jouw woning is en of dat ook een mogelijkheid is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jordykeus
yes-n schreef op maandag 5 september 2022 @ 13:40:
Ja, het zou werken, op 1 Eufy account kan je meerdere Homebase devices aansluiten.
1 Homebase zou ook moeten werken denk ik en zou ik eerst proberen vooraleer je een tweede Homebase aanschaft, zou zonde zijn van de kosten.

Ik heb twee camera's en een deurbel op die ene Homebase aangesloten en op een centrale plek in mijn huis gekozen voor de Homebase.

In de meeste NL huizen heb je meestal in het midden van de woning een koof of trapkast waar je meestal dit soort apparatuur ook in kan neerzetten (misschien nadat je zelf extra elektra aanlegt), ik weet niet wat de indeling van jouw woning is en of dat ook een mogelijkheid is?
Thnks voor je antwoordt! Ja dat ga ik eerst proberen! Bedankt voor de tips!
Pagina: 1