De huidige hoster heeft de prijzen de laatste tijd erg verhoogd(van €0.49/mnd + €1,99 voor domein naar €14.99/mnd +€9.99 voor domein), waardoor ik op zoek ben naar een andere webhoster. Ik kom in de verschillende forumtopics een heleboel verschillende hostingaanbieders met veel verschil in productspecificaties tegen, en zie inmiddels door de bomen het bos niet meer. Ik ben daarom benieuwd of jullie tips hebben voor een aanbieder welke een hostingpakket onder de €2.00/mnd aanbiedt vergelijkbaar met de volgende specificaties:
Ik zie o.a. bij Cloud86, Strato en Vimexx enkele producten die interessant lijken, maar geen enkele voldoet geheel zoals de huidige aanbieder want resp. onbekende partij, duurder met maar één database, en maar 2GB opslag.
De hosting zal voornamelijk gebruikt voor mail, af en toe een studie of websiteproject. Snelheid is daarbij van ondergeschikt belang aan de prijs.
Wellicht hebben jullie tips?
- Redelijk betrouwbaar
- 5GB web- en mailopslagruimte, met SFTP te benaderen
- minimaal 50GB dataverkeer,
- minimaal 3 MySQL-databases
- Min 10 mailboxen, extra aliassen en Roundcube webmail, POP3 en IMAP toegang
- Mogelijkheid tot toevoegen externe domeinen bij hosting
- Support met antwoord binnen enkele dagen
- Inclusief 1 .nl domeinnaamverhuizing of evt. bij te nemen voor prijs < €2.00
Ik zie o.a. bij Cloud86, Strato en Vimexx enkele producten die interessant lijken, maar geen enkele voldoet geheel zoals de huidige aanbieder want resp. onbekende partij, duurder met maar één database, en maar 2GB opslag.
De hosting zal voornamelijk gebruikt voor mail, af en toe een studie of websiteproject. Snelheid is daarbij van ondergeschikt belang aan de prijs.
Wellicht hebben jullie tips?
[ Voor 5% gewijzigd door timmie1 op 05-11-2021 16:22 ]
Spiegeltje, spiegeltje aan de wand, wie heeft de mooiste telefoon van het land?