Goedemiddag Tweakers,
Ikzelf ben op zoek naar draadloze speaker(s) voor aan te sluiten op PC / TV.
Het is vooral gericht op multimedia, gaming, movie, muziek,... Momenteel heb ik een 2.1 van Logitech aangesloten op mijn PC die het geluid verzorgd.
Een kant en klare oplossing verwacht ik hier niet direct echter wel een soort van guideline welke merken in aanmerking komen, wat jullie gebruiken, wat de adviezen zijn... zodoende ik zelf verder kan gaan in mijn zoektocht en deze kan verfijnen.
Momenteel weet ik niet goed waar te beginnen... Sonos, Bose, JBL,... er zijn zoveel merken / mogelijkheden... en ik zie het bos door de bomen niet meer...
Als er nog belangrijke info ontbreekt om te verfijnen, deel gerust.
Dank voor jullie reactie(s)!
P.S: Misschien ik dit beter in het audio forum had geplaatst
Ikzelf ben op zoek naar draadloze speaker(s) voor aan te sluiten op PC / TV.
Het is vooral gericht op multimedia, gaming, movie, muziek,... Momenteel heb ik een 2.1 van Logitech aangesloten op mijn PC die het geluid verzorgd.
Een kant en klare oplossing verwacht ik hier niet direct echter wel een soort van guideline welke merken in aanmerking komen, wat jullie gebruiken, wat de adviezen zijn... zodoende ik zelf verder kan gaan in mijn zoektocht en deze kan verfijnen.
Momenteel weet ik niet goed waar te beginnen... Sonos, Bose, JBL,... er zijn zoveel merken / mogelijkheden... en ik zie het bos door de bomen niet meer...
Als er nog belangrijke info ontbreekt om te verfijnen, deel gerust.
Dank voor jullie reactie(s)!
P.S: Misschien ik dit beter in het audio forum had geplaatst

[ Voor 11% gewijzigd door QuZyX op 05-11-2021 15:25 ]