[topic=209519/1/25]
Shuttle SB81P SS51G [350D Grip Canon 70-200/F2.8 1.4Ext Canon 17-55 F2.8 Canon EF-S 10-22 580Ex] PSP 1.5 [DS EZFlash] I-Mate SP5 1GB HTC Tytn
Euhm, ik d8 dat dat dus niet meer, mocht maar je moet hem dus helpen en anders niks zeggen tochOp dinsdag 21 augustus 2001 00:05 schreef marco899 het volgende:
[topic=209519/1/25]
Ik kan je helaas niet helpen ik wil wel ff, voor je zoeken
[topic=193076/1/25]
Homey Pro | 4600Wp Z - 4800Wp W- 4800Wp O | SH4.0RS | SH5.0RS | SBR192 accu| Zendure 2400AC + 5 AB3000X| Easee Charge Lite | Corsa-e 50kWh | Mercedes EQA 250+ 70kWh
Verwijderd
laat me je attenderen op het fenomeen Search q=Þ
Men klikt op het knopje search bovenin de werkbalk van de GoT site... Op de volgende pagina typt men een sleutelwoord in... Oftewel een trefwoord... Dan druk je op de knop ZOEKUH... en je vind allemaal oplossingen q=Þ
Veel plezier en tot de volgende keer bij "Hoe vind ik iets wat al veel vaker op GoT gevraagd is" q=Þ
Dus... om het maar even kort samen te vatten... (Voor de laatste keer) UTFS =))
Men klikt op het knopje search bovenin de werkbalk van de GoT site... Op de volgende pagina typt men een sleutelwoord in... Oftewel een trefwoord... Dan druk je op de knop ZOEKUH... en je vind allemaal oplossingen q=Þ
Veel plezier en tot de volgende keer bij "Hoe vind ik iets wat al veel vaker op GoT gevraagd is" q=Þ
kijk, dat noem ik nou een aardige maniervan UTFS zeggenOp dinsdag 21 augustus 2001 00:29 schreef MaSsiE het volgende:
laat me je attenderen op het fenomeen Search q=Þ
eigenlijk moet dit een standaart berichtje moeten worden
WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u
Verwijderd
hmzzzz...
der moet zoiets komen als [UTFS] [/UTFS] q=Þ
Dat zou koel zijn q=))
der moet zoiets komen als [UTFS] [/UTFS] q=Þ
Dat zou koel zijn q=))
Zojuist heeft Femme (of wie dat dan ook regelt =) dit gepost:
Jaaaahaaaaaa ! daar is ie dan ! de altijd verwachte en fantastische UTFS FUNCTIE q=Þ RTFF voor meer info =)))
Ik ben het wel een met de UTFS regeling. Ben je in een hulpvaardige bui reageer je. Anders hou je je smoel en zakt het topic snel. Moet ik natuurlijk niet met dit soort replies komen om het topic hoog te houden
One of the animals has left its cage today.
Pagina: 1