Wat ga je met je laptop doen?
Nothing much. Ik wil een laptop die ik kan connecten naar meerdere schermen. Ik heb een apparaatje dat in een USB-C poort kan en 2 HDMI uitgangen heeft. Echter heb ik gemerkt dat niet alle computers met een USB-C ook video hierover kunnen uitzenden. Ik ben op zoek naar een computer die dit wel kan.
Verder kwa specs heb ik graag dat hij beetje snel opstart en chrome kan draaien.
Wat is je budget?
Zo'n 700 euries
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Niet verder dan van kantoor naar de woonkamer.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
HP of Asus
Mijn onderzoek
Ik heb al 2 keer mis gegrepen en wil nu voordat ik weer een terug moet sturen vragen of mijn gekozen computer voldoet aan bovenstaand:
pricewatch: HP Pavilion 15-eh1207nd
Dit is een van de computers die overbleef met de volgende filter
Nothing much. Ik wil een laptop die ik kan connecten naar meerdere schermen. Ik heb een apparaatje dat in een USB-C poort kan en 2 HDMI uitgangen heeft. Echter heb ik gemerkt dat niet alle computers met een USB-C ook video hierover kunnen uitzenden. Ik ben op zoek naar een computer die dit wel kan.
Verder kwa specs heb ik graag dat hij beetje snel opstart en chrome kan draaien.
Wat is je budget?
Zo'n 700 euries
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Niet verder dan van kantoor naar de woonkamer.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
HP of Asus
Mijn onderzoek
Ik heb al 2 keer mis gegrepen en wil nu voordat ik weer een terug moet sturen vragen of mijn gekozen computer voldoet aan bovenstaand:
pricewatch: HP Pavilion 15-eh1207nd
Dit is een van de computers die overbleef met de volgende filter
:fill(white):strip_exif()/f/image/1dJboB1pYZcvpjiWVJWe3JVk.png?f=user_large)
K.O.