Speaker gezocht die in tv meubel moet passen

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mister_GJ
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 02-10 06:56
Ik zoek een?
Voor een kastje bij ons in de woonkamer zoek ik een vervanger voor de Heos 7 speaker die er stond. Deze speaker wil ik gebruiken om, vooral via spotify, de kamer te vullen met muziek. er komt 1 speaker en niet meer dan 1 vanwege de estetiek. Deze moet passen in een vakje van het tv-meubel welke 70x25x40cm is (lxhxd)

Wat is je budget?
hooguit rond de €800,-, maar ik zie geen reden om teveel uit te geven

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om....
muziek af te spelen via spotify en eventueel ooit (draadloos) een platenspeler op aan te sluiten...

Wat heb je zelf al gevonden?
We zijn al een aantal hifi zaken af geweest en daar ben ik terecht gekomen bij Bluesound en dan de pulse 2i. Ik vind het eigenlijk zonde om een multiroom speaker aan te schaffen als ik niet van plan ben dit echt te gaan gebruiken. Ik wil eigenlijk 1 unit die in het vak past en die dus werkt met spotify connect. Daar kan ik eventueel ook een chromecast audio voor aanschaffen. Ook houd het uiterlijk van de Bluesound mij tegen om deze aan te schaffen. echt mooi vinden wij deze niet.

Sonos vind ik niet zo'n mooi geluid hebben en Heos komt er niet meer in door de hopeloze applicatie.

Welke vragen heb je hier nog over?
Zijn er andere speakers waar wij naar moeten kijken welke passen binnen het wensenlijstje? (passen in het vak en mogelijkheid voor spotify connect)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DBC87
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 19:06
Is een Klipsch The Three II iets?