als ik geluid onder een intro wil zetten en daar muziek onder zet waar ik geen rechten over heb, hoeveel seconde mag ik dan gebruiken zonder het auteursrecht te schaden?
ik denk GEEN niet dus maar gewoon doen en ze zeggen het wel als het NIET mag
Als het gewoon voor een persoonlijk site is zullen ze er niks op uit doen hoor, laat staan dat ze er ooit achter komen
WAZZAAPP!!! | Visit the greatest website of all time: Q2u
Das juist het probleem... het is geen persoonlijke site maar een site waar veel bezoekkers zullen komen, en het is allemaal officieel... (het gaat trouwens wel maar om een simpel drum 'n base loopje..)
Je mag het 30 sec. afspelen om te demonstreren, maar niet ergens in verwerken en dan bijv. verkopen.
ff op de site gekeken van http://www.bumastemra.nl
Voor betalen voor de rechten van gebruikte muziek gelden diverse richtlijnen; menu optie 5, keuze "tarieven".
Auteursrechten etc.. blijven nog tot 70 jaar na overlijden van de auteur beschermd.
Helaas niet veel er over gevonden.. maar stuur gewoon eens een vraag naar bumastemra ofzo
Voor betalen voor de rechten van gebruikte muziek gelden diverse richtlijnen; menu optie 5, keuze "tarieven".
Auteursrechten etc.. blijven nog tot 70 jaar na overlijden van de auteur beschermd.
Helaas niet veel er over gevonden.. maar stuur gewoon eens een vraag naar bumastemra ofzo
AMD Athlon 1200@1200, ABIT KT7, 512 MB PC133, Maxtor 30GB 7200 rpm, Quantum 2GB SCSI, Adaptec 2940AU, Plextor 12/4/32, Plextor 32, Pioneer 105s DVD, Iomega 100MB Zip, SB 5.1 Live, Miro PCTV, USR Sportster 28k8e, Intel Pro 100 NIC, GeForce 2MX-32DDR
ee misschien horen mensen het wel NIET eens
Anoniem: 26411
Misschien is zelf een loopje maken een beter idee! Og rip het loopje en maak er zelf wat anders leuks van net iets anders!
Zo ie zo leuker om te doen dan alleen rippen!
Zo ie zo leuker om te doen dan alleen rippen!
Pagina: 1