Ik heb 2x iCasa Zigbee On/Off Switch in de schuur laten installeren om in totaal 9 niet Philips Hue lampen toch in de Hue app te krijgen. Werkt normaal gesproken helemaal prima (heb er nog 2 binnenshuis), echter gaan de 2 in de schuur nu kuren vertonen. Begon met niet altijd reageren (Hue bridge zelfs verplaatst ervoor). Van de week reageerde ze helemaal niet meer en heb ze verwijderd uit de Hue app. Probeerde ze weer te zoeken, maar komen helemaal niet tevoorschijn meer. Vermoed combinatie kou/vocht niet goed is geweest, volgensmij ook niet volledig bedoeld voor schuur/buiten gebruik.
Is er iemand hier die mogelijk een andere oplossing weet voor "buitenshuis" dat hetzelfde resultaat zal geven? Ik wil niet aan 9 Hue lampen beginnen, dat wordt wel een hele dure aangelegenheid dan de LED lampen die ik nu heb hangen.
Is er iemand hier die mogelijk een andere oplossing weet voor "buitenshuis" dat hetzelfde resultaat zal geven? Ik wil niet aan 9 Hue lampen beginnen, dat wordt wel een hele dure aangelegenheid dan de LED lampen die ik nu heb hangen.