Wijziging User Review - Hakan Durak lucky-king

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakan Durak
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 28-04 19:13
Mede-auteur:
  • lucky-king
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 06-04 23:49

lucky-king

@lucky-king

Dit betrefende persoon heeft een review geplaatst op mijn profiel.
Zonder dat we een overeenkomst hadden.
Ik reageer op zoveel aanbod, dat ik soms beetje het tel / persoon kwijt ben waarop ik gereageerd had.
Dus helaas gebeurde dat bij deze persoon ook, maar goed kan gebeuren zou je denken.

Admins kunnen de DM's inzien en zien hoe deze persoon tekeer gaat en allemaal wartaal zit uit te spuien.
Uiteindelijk heb ik me naar zijn niveau verlaagd en het ook gedaan, moest niet gebeuren, maar raakte geirriteerd. Met beste meneer valt niet te praten.

Ik zou graag dat een admin hierna kijkt , het review verwijderd, gezien we geen overeenkomst hadden.
En deze tweaker even op zijn gedrag aanspreekt.

Hartelijk bedankt. Fijne avond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucky-king
Helaas vergeet @Hakan Durak te vermelden dat er in mijn advertentie duidelijk stond dat een bieding niet gewenst is. Meneer bied hierbij tot 2 maal toe.

De eerste keer heb ik meneer uitgelegd wat de situatie was. En dat het toestel anders gewoon terug kon. Ik verdien hier niks op en wou een andere tweaker een gunst doen aangezien het toestel bijna overal een levertijd heeft van meerdere weken.

Vervolgens komt er een 2de bieding, deze is dan ook weer hetzelfde bedrag(niet dat dat veel impact had) waarna ik een review besluit achter te laten voor slechte communicatie. Hierbij is meneer het niet eens en plaatst een slechte review bij mij. Ik besluit hem hierop te vragen naar de reden waarom hij vind dat hij geen tijd heeft gehad voor een excuses zoals hij in mijn review aangeeft. Meneer heeft namelijk niks meer van zich laten horen na mijn bericht van zijn eerste bod.

Hier bij komt een verhaal dat meneer niet weet waar die op reageert en nog een deel waar ik persoonlijk niet echt begreep wat meneer bedoelde. Buiten dat werd ik al 2 keer uitgemaakt voor kinderachtig. Hierbij heb ik meneer het volgende vertelt:

Klopt helemaal, jij neemt de risico om toch te bieden. Tot 2 maal toe. Ik vertel je hoe het zit, om je toch nog tegemoet te komen ondanks dat het erin stond.

Waarop jij vervolgens weer reageert met hetzelfde bod. Sorry maar dan laat ik een review achter wat ik van mij contact met jou vond, zodat andere weten hoe je in elkaar zit. Risico van het vak zeggen ze dan maar . ik zie trouwens ook dat je vaker wel is je afspraken niet nakomt. Dus je bent geen onbekende met slechte afspraken/contact.

Meneer geeft vervolgens aan dat er altijd rotte appels tussen tussen en ik niet weet waar het over gaat met zijn andere slechte reviews. Waarop ik reageer dat ik nu ook een rotte appel een review geef.
Meneer begint vervolgens te lachen waarop ik reageer dat het het waard was om de review te geven en begint hierna met kleinere en uitschelden. En ik ga hier helaas deels in mee. Voor het gedeelte van het kleineren zal ik dan ook mijn excuses aanbieden.

Meneer is het oneens over zijn review voor communicatie. Ik denk dat deze geheel terecht is. Meneer heeft namelijk wel een poging gedaan om een overeenkomst te starten tot tweemaal toe.

Bedankt voor jullie tijd en aandacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hakan Durak
  • Registratie: Januari 2021
  • Laatst online: 28-04 19:13
Ik deed een bod bij meneer, immers het is vraag en aanbod.
Er zijn wel meerdere advertenties , waar vaste prijs staat, of bieden niet toegestaan, maar dan moet je niet gaan verkopen op vraag en aanbod, want iedereen gaat gewoon proberen af te dwingen.
Als koper kan ik gewoon een bod plaatsen, als ie er niet van gediend is kan hij ervoor kiezen het te negeren , maar hij kwam met een tegenvoorstel. Alleen daarop laat zien dat het wel dus degelijk zin heeft een bod te plaatsen, want had meteen al een korting.

Echter de prijs was mij te hoog en heb ik ook niet meer gereageerd op zijn berichtje.
Volgens mij was meneer beetje sjaggie dat ie toch geen tegen reactie kreeg.

Plaats ie een review, van wat ik weet is er alleen een review mogelijk ,wanneer er een overeenkomst is en niet , omdat ik n iet op zijn berichtje reageer.
Ik deed dus wat hij eigenlijk had moeten doen, niet eens met de prijs, voor mij niet interessant.

Daarna keek ik verder nogmaals rond, en bood ik op een Iphone 13 pro max.
Nou bleek het weer hetzelfde persoon te zijn, ik reageer op meerdere telefoons , omdat ik na de telefoon op zoek ben. Dan komt het weleens voor dat je per ongeluk misschien iemand 2 keer bericht kan gebeuren fouten zijn mensen, maar als je dan gaat reageren alsof iemand je ondergoed gejat heeft , vind ik het wel een beetje kinderachtig. Negeer het dan gewoon dan was het klaar.

Dat je dan probeert te praten over mijn reviews, die met andere is aangegaan, heeft verder bar weinig mee te maken, want immers is er geen afspraak niet nagekomen jegens jouw, dat je dan een witte voetje probeert te halen slaat nergens op. Immers jij hebt zelf ook een paar 4 ster reviews op op communicatie, moet ik dan zeggen dat je manier van communiceren niks is.

Conclusie is bevalt de bod je niet en wou je geen bod dan reageer je niet met een lagere tegenbod.
Blijkbaar was het je wel aan gelegen het toestel voor een lager prijs te verkopen dus en was je dus wel bereid na een bod te luisteren, totaal iets anders dan wat je beweerde. Gek he.

Daarna dat je blijft door sturen met die berichten van je gaat ook nergens over.
Heb je zo weinig vrienden om te communiceren dat je maar berichten blijft sturen, en mijn profiel te stalken of ik in tussentijd dat ik jouw negeerde een advertentie plaats. Dan had je gewoon kunnen aangeven en was het klaar. Beetje aandacht vragen door iemand te stalken is beetje creepy, vind je niet?

Nouja graag zie ik het review van hem verwijderd worden, uiteraard mag mijne ook verwijderd worden, want dat was gevolg op. Blijft het wel staan op communicatie en kan een review wel gegeven worden op een niet gemaakte overeenkomst, dan zou ik uiteraard mijn review ook willen laten staan, want er mankeert overduidelijk iets aan zijn manier van communiceren.

Hartelijk bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lucky-king
Meneer begint weer met kleineren zoals je ziet. Ik zou geen vrienden hebben, ik zou hem stalken en ik ben chagrijnig volgens hem. Maar ik moet op mijn gedrag aangesproken worden.

Hij neemt een risico, dat heeft consequenties en gaat vervolgens klagen. En kan niet tegen een weerwoord en begint dan meteen met kleineren en uitscheldend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 14:33

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Smile

Geen transactie = geen beoordeling. Beide dus verwijderd.

4800Wp zonnestroom met Enphase
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Let op:
Genoemde topics zijn alleen bedoeld om koper en verkoper bij elkaar te brengen. Het is dus niet toegestaan te reageren in topics waar je zelf geen partij bent. Dergelijke reacties worden verwijderd en indien nodig volgen er sancties in de vorm van een tijdelijke ban. Uitzondering hierop geldt voor juristen en advocaten indien zij een interpretatie van wetgeving willen loslaten op stellingen van gebruiker.