Situatie is de volgende:
imap mailaccount van skynet (Belgische internetprovider)
via de browser werkt mail perfect.
Wanneer die in outlook wordt geplaatst wordt deze afgesloten na paar seconden. (haalt 1 of 2 mails binnen om dan te sluiten)
Deze geeft dan application error 1000. (outlmime.dll)
Het is bij het ontvangen van de mail dat deze crasht, die begint het postvak te lezen en crasht.
Wat heb ik al geprobeerd:
- nieuw outlook profiel
- ost hernoemen en nieuwe laten aanmaken
- op andere pc identiek zelfde probleem met die specifieke mailbox
- inkomende server zowel met SSL, zonder SSL gedaan, poort aangepast
- inkomende server eens puur op IP-adres ingesteld
- RSS feed eruit gehaald
- veilige modus zonder invoegtoepassingen zelfde resultaat
- geen andere mailaccounts aanwezig
- postvak heeft slechts 3% van zijn max grootte bereikt, daar ligt het ook niet aan
- wanneer ik de inkomende server aanpas naar iets niet bestaand blijft deze wel openstaan, ik vermoed dat die dus crasht op een bericht dat in de mail zit, helaas zitten er +-50 submappen in met paar 1000 mails. (of wanneer er geen internetverbinding is lukt het ook, dan sluit deze niet af)
Office versie is de office365. Versie outlook is 2110 (build 14527.20234 ) (maar ook getest op versie 2109)
Iemand iets wat ik nog kan proberen? of hoe ik kan zien op welk bericht dit eventueel flipt. Thx
imap mailaccount van skynet (Belgische internetprovider)
via de browser werkt mail perfect.
Wanneer die in outlook wordt geplaatst wordt deze afgesloten na paar seconden. (haalt 1 of 2 mails binnen om dan te sluiten)
Deze geeft dan application error 1000. (outlmime.dll)
Het is bij het ontvangen van de mail dat deze crasht, die begint het postvak te lezen en crasht.
Wat heb ik al geprobeerd:
- nieuw outlook profiel
- ost hernoemen en nieuwe laten aanmaken
- op andere pc identiek zelfde probleem met die specifieke mailbox
- inkomende server zowel met SSL, zonder SSL gedaan, poort aangepast
- inkomende server eens puur op IP-adres ingesteld
- RSS feed eruit gehaald
- veilige modus zonder invoegtoepassingen zelfde resultaat
- geen andere mailaccounts aanwezig
- postvak heeft slechts 3% van zijn max grootte bereikt, daar ligt het ook niet aan
- wanneer ik de inkomende server aanpas naar iets niet bestaand blijft deze wel openstaan, ik vermoed dat die dus crasht op een bericht dat in de mail zit, helaas zitten er +-50 submappen in met paar 1000 mails. (of wanneer er geen internetverbinding is lukt het ook, dan sluit deze niet af)
Office versie is de office365. Versie outlook is 2110 (build 14527.20234 ) (maar ook getest op versie 2109)
Iemand iets wat ik nog kan proberen? of hoe ik kan zien op welk bericht dit eventueel flipt. Thx