Reisinformatie Google Maps OV

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark.M93
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 18-09-2024
Hallo allemaal,

Ik weet niet of ik hier juist ben, maar via 'feedback sturen' bij Google kom ik ook niet verder. Ik wil m'n telefoon zo instellen dat ik fatsoenlijke reisinformatie krijg tussen werken en wonen. Daarvoor moet ik een overstap maken op een station:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/deVDj7Li5iYLohrpIYxOqPFI0gs=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/PQxTM3fokYOAt1xQ2Zy75xXD.png?f=user_large

Het is best gek dat hij de overstap niet wil laten halen. Ik zie dat hij de data haalt uit ns.nl, maar via de ns-app haalt hij de overstap wel gewoon. Waar ligt het probleem?

[ Voor 18% gewijzigd door Mark.M93 op 04-11-2021 16:44 ]

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-10 20:46
Wellicht hanteert google maps een andere looptijd dan NS.

Beste kan je het aangeven bij google ( wat je al gedaan hebt ) Of evt andere app gebruiken buiten google.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mark.M93
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 18-09-2024
corporalnl schreef op donderdag 4 november 2021 @ 16:57:
Wellicht hanteert google maps een andere looptijd dan NS
Er staat toch echt dat het 2 minuten lopen is. Zelfs dat is overdreven, want het is pakweg 30 seconden lopen. Maar ondanks dat heb je gewoon 4 minuten de tijd. Andersom pakt ie hem ook niet trouwens (bus naar trein ipv trein naar bus).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 05-10 20:46
Mark.M93 schreef op donderdag 4 november 2021 @ 16:59:
[...]

Er staat toch echt dat het 2 minuten lopen is. Zelfs dat is overdreven, want het is pakweg 30 seconden lopen. Maar ondanks dat heb je gewoon 4 minuten de tijd. Andersom pakt ie hem ook niet trouwens (bus naar trein ipv trein naar bus).
Wellicht heeft google een marge ingebouwd dat wat ruimer is.
Dit is helaas niet anders in te stellen.

Maar dan blijft het antwoord nog steeds hetzelfde. Melden bij Google. En evt. andere app gebruiken.