Ik heb een nieuw SmartWifi modem gekregen van Ziggo omdat de oude modem de snelheid niet meer kon leveren. De modem heb ik netjes in bridge modus ontvangen dus dat is netjes.
Mijn router ontvangt echter geen internet van het modem. Misschien zeg ik het zo verkeerd maar als ik een netwerk kabel direct in m'n pc prik heb ik wel internet. Dit is wat de router zegt
:fill(white):strip_exif()/f/image/PDyUFPejjH3BJr8N1CX2ac6M.png?f=user_large)
Ik heb geprobeerd:
* modem + router uit/aan
* met de klantenservice van Ziggo DHCP aan/uit zetten op het modem
* de router dhcp release/renew
Ik snap niet zo goed waar ik het nu moet zoeken. Voor wat het waard is: de firmware versie van de router is V1.0.9.88_10.2.88
Andere "rare" dingen. Ik kan zelf niet verbinden met het modem. Niet via het internet ip adres wat volgens de handleiding (maar niet volgens de klantenservice) zou moeten kunnen en ook niet via de smartwifi app van Ziggo.
Mijn router ontvangt echter geen internet van het modem. Misschien zeg ik het zo verkeerd maar als ik een netwerk kabel direct in m'n pc prik heb ik wel internet. Dit is wat de router zegt
:fill(white):strip_exif()/f/image/PDyUFPejjH3BJr8N1CX2ac6M.png?f=user_large)
Ik heb geprobeerd:
* modem + router uit/aan
* met de klantenservice van Ziggo DHCP aan/uit zetten op het modem
* de router dhcp release/renew
Ik snap niet zo goed waar ik het nu moet zoeken. Voor wat het waard is: de firmware versie van de router is V1.0.9.88_10.2.88
Andere "rare" dingen. Ik kan zelf niet verbinden met het modem. Niet via het internet ip adres wat volgens de handleiding (maar niet volgens de klantenservice) zou moeten kunnen en ook niet via de smartwifi app van Ziggo.
Hallo met Tim