Crypto: verkeerde wallet gekozen?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cumulus79
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 15-07-2024
Hoi iedereen,

Ik zet sinds kort mijn eerste stapjes in de spannende wereld van beleggen en traden in crypto, met een handvol gratis BAT tokens die ik via de Brave browser heb verdiend en waarmee ik nu een mandje met verschillende soorten coins heb aangelegd.

Tot hiertoe heb ik er een hoop plezier aan, het is super spannend om de koersen van elke coin bijna elke seconde te zien veranderen en daarnet een echte adrenalinekick gehad toen ik erin slaagde om op een korte golf in de koers van een van mijn coins (duurde nog geen drie minuten!) mee te surfen en gelijk een winst te pakken van 74 cent op een inleg van slechts 5 dollar :)

De waarde van mijn portfolio neemt gestaag toe met de constante instroom van gratis BAT tokens van mijn browser erbij, maar hiermee komt al meteen een bezorgdheid: ik ben via dat Brave/BAT tokens verhaal in Uphold terecht gekomen en nu blijkt dat praktisch iedereen op Tweakers Binance gebruikt.

Ik hoop dat dit me niet zuur gaat opbreken en dat blijkt dat ik alles ga verliezen doordat mijn wallet niet goed/veilig is. Zijn hier nog mensen die Uphold gebruiken? Wat zijn jullie ervaringen? Blijkbaar lopen de reviews over uphold sterk uiteen op internet dus er valt echt geen pijl op te trekken :/

Beste antwoord (via Cumulus79 op 12-11-2021 22:32)

• Xavorius
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 29-04 15:57
Ik gebruik geen uphold maar misschien heb je iets aan de zoekresultaten hier op tweakers:
zoeken: crypto uphold

Zo te zien hebben wel enkele mensen ervaring met deze exchange. Misschien kunnen @anandus of @Zinvol je verder helpen en er iets zinnigs over zeggen? :)

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • 0 Henk 'm!

• Xavorius
  • Registratie: April 2021
  • Laatst online: 29-04 15:57
Ik gebruik geen uphold maar misschien heb je iets aan de zoekresultaten hier op tweakers:
zoeken: crypto uphold

Zo te zien hebben wel enkele mensen ervaring met deze exchange. Misschien kunnen @anandus of @Zinvol je verder helpen en er iets zinnigs over zeggen? :)