L.S,
Toen ik mij van het weekend zat te vervelen, heb ik besloten mijn case te spuiten met zilververf.
Dat is op zich gelukt.
De zijpanelen en de bovenplaat zien er fomidabel uit.
Alleen op de voorkant is de verf blazen gaan vertonen die ik niet had verwacht.
De grondverf is hetzelfde als de lak en ik heb via de handleiding gehandeld.
Dus heb ik de verf weer verwijderd om weer opnieuw te beginnen.
Op het moment dat het voorpaneel weer tot op het aluminium had schoongemaakt, schoot het mij te binnen dat mijn case ook mooi kon zijn als ik hem had laten zandstralen en in de lak had gezet.
Mijn vraag is dan ook of dit mogelijk is.
Ik bedoel, aluminium is een zacht materiaal en ik ben dus bang dat er dwars doorheen gestraald zal worden.
Zijn er mensen die dit al eerder hebben gedaan en zoja, ging dit goed?
Ik ben van plan om morgen een bedrijf te bellen die ook zandstraalwerkzaamheden verricht, maar dan wil ik er wel zeker van zijn dat het allemaal goed komt.
BTW,
Het gaat om panelen met een dikte van 2,5MM
Toen ik mij van het weekend zat te vervelen, heb ik besloten mijn case te spuiten met zilververf.
Dat is op zich gelukt.
De zijpanelen en de bovenplaat zien er fomidabel uit.
Alleen op de voorkant is de verf blazen gaan vertonen die ik niet had verwacht.
De grondverf is hetzelfde als de lak en ik heb via de handleiding gehandeld.
Dus heb ik de verf weer verwijderd om weer opnieuw te beginnen.
Op het moment dat het voorpaneel weer tot op het aluminium had schoongemaakt, schoot het mij te binnen dat mijn case ook mooi kon zijn als ik hem had laten zandstralen en in de lak had gezet.
Mijn vraag is dan ook of dit mogelijk is.
Ik bedoel, aluminium is een zacht materiaal en ik ben dus bang dat er dwars doorheen gestraald zal worden.
Zijn er mensen die dit al eerder hebben gedaan en zoja, ging dit goed?
Ik ben van plan om morgen een bedrijf te bellen die ook zandstraalwerkzaamheden verricht, maar dan wil ik er wel zeker van zijn dat het allemaal goed komt.
BTW,
Het gaat om panelen met een dikte van 2,5MM