BHEX Trading platform stopt - hoe alle assets opnemen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _NooT_
  • Registratie: Juni 2018
  • Laatst online: 25-09 20:51
In het afgelopen jaar heb ik 2x een coin aangeschaft op het platform van BHEX, toen nog HBTC.

BHEX heeft onlangs aangekondigd het platform op te heffen:
https://support.hbtc.co/h...-clearing-process-of-BHEX

Echter, de aankondiging hiervan is pas op 29 oktober voor het eerst naar me gestuurd.
De optie om te traden was al op 2 oktober is gestopt.
De withdraw optie bestaat nog wel (tot 24 november).

Maarrr bij 1 coin (WOZX) is de minimale withdrawal fee maar liefst 2.5x de balans.
De fee om 64WOZX op te nemen is 168WOZX (goedkoopste optie).
Zelfs met de grote waardedaling in de afgelopen maanden komt dat neer op een fee van ongeveer $70.
Dus het kan niet opgenomen worden.

In de announcement van BHEX, punt 3 "Full Closure of BHEX" staat dat ze alle niet opgenomen assets in de wallets op 23 oktober verkopen als TRC20-USDT tegen de dan geldende marktwaarde en de opbrengst zelf houden. Btw. Deze deadline is 1 maand verschoven.

Vervolgens heb je 1 maand de tijd om een withdrawal request te sturen via email (deadlines wederom 1 maand verschoven):
BHEX users are required to withdraw the asset before 23 October 2021. After the closure of BHEX trading platform, users may contact us via email to withdraw their assets before 23 November 2021. The withdrawal request will be allowed after an identity verification.
Lijkt mij dat de verkochte assets dan als USDT opgenomen kunnen worden, waarbij de fee zo laag is, dat dit geen issue meer is. Ik heb hierover geïnformeerd in hun live chat, maar daar wordt ontkend dat dit mogelijk is.

Tenslotte:
Na deze periode eigent BHEX alle niet opgenomen assets zichzelf toe.
Mag dat zomaar?
Lijkt me een dikke scam.

Iemand enig idee hoe ik dit aan kan pakken?

Ik heb er geen problemen me verliezen te lijden met tegenvallende koersen en slechte beleggingen, maar dit voelt toch echt aan als diefstal.