Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen! Het komt hier wel op neer. De desktop is voor mijn opa die richting de 90 jaar gaat. Zijn gebruik zal zich beperken tot af en toe wat zoeken op marktplaats en online de kerkdienst volgen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zou leuk zijn om het onder de €500 euro te houden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, hij wil graag zijn monitor meenemen: Lenovo lt2452pwc. Net als zijn toetsenbord en luidsprekers.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie onderstaan samengesteld lijstje. Windows 11 / Office wil ik even buiten beschouwing laten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik heb geen bepaalde merk voorkeuren en mijn opa net zo min.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een kast met ruimte voor een optische drive, ik twijfel zelf nog over een iets goedkopere kast. Dit is nu een relatief dure component.
Ga je overklokken?
Nee en mijn opa ook niet schat ik zo in.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag een kritische blik of het allemaal wel compatible is. Ook sluit ik de optie van een pre-built niet uit, alleen loopt ik daarbij tegen aan dat daar vaak geen optische drive bij zit en ik dus niet heel veel opties over houd in de pricewatch. Wellicht is er iemand die recent eens een simpele pre-built heeft gekocht met een tip voor mij.
Alvast bedankt!
Gewoon huis tuin en keuken surfen en mailen! Het komt hier wel op neer. De desktop is voor mijn opa die richting de 90 jaar gaat. Zijn gebruik zal zich beperken tot af en toe wat zoeken op marktplaats en online de kerkdienst volgen.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zou leuk zijn om het onder de €500 euro te houden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, hij wil graag zijn monitor meenemen: Lenovo lt2452pwc. Net als zijn toetsenbord en luidsprekers.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Zie onderstaan samengesteld lijstje. Windows 11 / Office wil ik even buiten beschouwing laten.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee, ik heb geen bepaalde merk voorkeuren en mijn opa net zo min.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een kast met ruimte voor een optische drive, ik twijfel zelf nog over een iets goedkopere kast. Dit is nu een relatief dure component.
Ga je overklokken?
Nee en mijn opa ook niet schat ik zo in.
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag een kritische blik of het allemaal wel compatible is. Ook sluit ik de optie van een pre-built niet uit, alleen loopt ik daarbij tegen aan dat daar vaak geen optische drive bij zit en ik dus niet heel veel opties over houd in de pricewatch. Wellicht is er iemand die recent eens een simpele pre-built heeft gekocht met een tip voor mij.
Alvast bedankt!
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i3-10105 Boxed | € 132,50 | € 132,50 |
| 1 | Moederborden | MSI B460M-A PRO | € 69,55 | € 69,55 |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master Silencio 352 | € 76,40 | € 76,40 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-2400C15D-8GIS | € 37,29 | € 37,29 |
| 1 | Voedingen | Corsair CX450M | € 60,50 | € 60,50 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 250GB | € 36,05 | € 36,05 |
| Totaal | € 412,29 | |||