JBL Bar 5.1 Surround of JBL Bar 9.1 Surround

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McCees
  • Registratie: Maart 2017
  • Laatst online: 06-08-2024
Hoi!

Mijn vraag luidt alsvolgt:

Ik zit te twijfelen tussen de JBL 5.1 surround en de JBL 9.1.

De JBL 9.1 krijgt een lagere score op consumenten bond dan de 5.1 surround. Verdere reviews op bv tweakers kom ik niet echt verschillen tegen.

Ik heb een TV en een Ps5 die er op aangesloten moeten worden.

Bij de 9.1 heb je natuurlijk dat je 2 draadloze boxen , alleen kan ik deze niet echt kwijt. Achter de bank heb ik geen ruimte om te boxen te plaatsen.

Graag hoor ik ervaringen en natuurlijk feedback.

Hartstikkene bedankt alvast!

Cees

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 30-09 12:04

FeaR

In GoT we trust

Aankoopadvies doen we in Consumentenelektronica Aankoopadvies, ik verhuis het topic die kant op: AUD > CEA.

Tevens titel fix want "JBL 5.1 surround” dan wel "JBL 9.1” missen volgens mij beide "bar".

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gast1981
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 29-09 16:04

Gast1981

room with a moose!

Jaar na dato, maar goed :*)
Is de keuze toch op de JBL Bar 5.1 Surround gevallen, of iets anders? En hoe bevalt dat?

Heb de JBL hier nu 2-3 dagen staan, maar ik ben verre van overtuigd... :|
Toegegeven, de subwoofer is magistraal.. komt een goeie bak herrie (lees: laag) uit. Maar daar is m.i. ook alles mee gezegd, de Bar zelf zit geen enkel gevoel en/of warmte in. Komt op mij heel kaal en blikkerig over, zeker bij 'normale' tv uitzendingen etc. De sub op max (level 5) verbloemt dat nog deels, maar het blijft behelpen.
Mijn LG 65C8 geeft dan echt een beter geluid, dat kan nooit de bedoeling zijn van een sound "upgrade" a 300+ Euro. Zoals gezegd, de subwoofer dat z'n werk wel uitstekend, dus puur voor een (spektakel)film is het prima, maar als je daar tegenover verder alles met minder goed geluid moet beleven.. nee, dat is waardeloos..

Welke keus heb je uiteindelijk gemaakt en hoe klinkt het?