Airpods pro linken met ander doosje

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thijsvdstoop
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 03-11-2021
Hallo tweakers,

Ik heb airpods pro waarvan ik geen doosje meer heb. Als ik bij de Amac store nieuwe wil kopen kost dit belachelijk veel geld en moet ik ze linken aan het serienummer van mijn airpods. Als ik op marktplaats kijk kan ik voor 40 euro een tweedehands doosje kopen. Wat ik mij af vroeg is of het uitmaakt als het serienummer van de airpods niet overeenkomen met het serienummer van het oplaaddoosje. Bij voorbaat dank voor jullie hulp!

Groetjes Thijs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
thijsvdstoop schreef op woensdag 3 november 2021 @ 18:55:
Hallo tweakers,

Ik heb airpods pro waarvan ik geen doosje meer heb. Als ik bij de Amac store nieuwe wil kopen kost dit belachelijk veel geld en moet ik ze linken aan het serienummer van mijn airpods. Als ik op marktplaats kijk kan ik voor 40 euro een tweedehands doosje kopen. Wat ik mij af vroeg is of het uitmaakt als het serienummer van de airpods niet overeenkomen met het serienummer van het oplaaddoosje. Bij voorbaat dank voor jullie hulp!

Groetjes Thijs
Nee hoor dat kan gewoon. Je moet maar even op Google kijken hoe maar het is mogelijk.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

thijsvdstoop schreef op woensdag 3 november 2021 @ 18:55:
Hallo tweakers,

Groetjes Thijs
Lees dit even door https://support.apple.com/en-us/HT207827

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-10 15:16

Aiii

何これ

Gewoon AirPods in het nieuwe doosje duwen en je bent klaar. Maakt niets uit, het doosje is niets meer dan een batterij. Daarom werkt het koppelen of batterij controleren op je device alleen als de AirPods erin zitten. Apple verkoopt ze niets voor niets los, immers.

[ Voor 9% gewijzigd door Aiii op 03-11-2021 19:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Aiii schreef op woensdag 3 november 2021 @ 19:31:
Gewoon AirPods in het nieuwe doosje duwen en je bent klaar. Maakt niets uit, het doosje is niets meer dan een batterij. Daarom werkt het koppelen of batterij controleren op je device alleen als de AirPods erin zitten. Apple verkoopt ze niets voor niets los, immers.
Nou dat is wel iets minder zwart wit toch?

Ik kan mij herinneren dat het best wat irritatie opleverde toen ik 2 nieuwe AirPods Pro kreeg in de garantie en het doosje niet gewisseld werd.

Dat was toen niet “in het doosje duwen en je bent klaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 15:37

tomic

Smexylittlebabe!

Ik heb maandag bij Apple een nieuw doosje gekregen binnen de garantie. airpods pro.
geen enkel probleem. Moest het doosje opladen omdat hij leeg was.dat was het enige.

apart dat sommige andere ervaringen hebben.

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aiii
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 03-10 15:16

Aiii

何これ

Donstil schreef op woensdag 3 november 2021 @ 20:07:
[...]

Nou dat is wel iets minder zwart wit toch?

Ik kan mij herinneren dat het best wat irritatie opleverde toen ik 2 nieuwe AirPods Pro kreeg in de garantie en het doosje niet gewisseld werd.

Dat was toen niet “in het doosje duwen en je bent klaar
Apart, dat was het bij mij wel. Mijn AirPods 2 heb ik zelf vervangen en gebruikt met mijn oude doosje met draadloos laden. Mijn AirPods Pro zijn tot tweemaal toe vervangen en worden gewoon gebruikt met het originele doosje, want de serienummers van doosje en AirPods zijn niet gekoppeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tomic
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-09 15:37

tomic

Smexylittlebabe!

Donstil had nieuwe airpods. TS en ik een nieuw doosje.

mystery solved. :z

Toch maar een weblog?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Aiii schreef op woensdag 3 november 2021 @ 20:14:
[...]

Apart, dat was het bij mij wel. Mijn AirPods 2 heb ik zelf vervangen en gebruikt met mijn oude doosje met draadloos laden. Mijn AirPods Pro zijn tot tweemaal toe vervangen en worden gewoon gebruikt met het originele doosje, want de serienummers van doosje en AirPods zijn niet gekoppeld.
Ooh vreemd. Het support artikel doet ook vermoeden dat het wel wat meer werk is of kan zijn.

Nou goed zijn vraag is inmiddels beantwoord. Het kan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
tomic schreef op woensdag 3 november 2021 @ 20:15:
Donstil had nieuwe airpods. TS en ik een nieuw doosje.

mystery solved. :z
Ja dat zou kunnen idd. Dat het verschil daarin zit.

Pagina: 1