Toon posts:

een vraag voor Asus AGP V8200 bezitters

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Beste mede-bezitters,

Ik heb iets vreemd ontdekt.... Ik was even installeren van Windows 98 SE, want ik heb net een nieuwe Asus V8200 gekocht.

Ik wou weer even Freecell van Windows 98 SE UK versie. Dat spellentje gaf als je verder speelt, een rare "storing" beeld. :( Toen ik andere spelletjes Minesweeper, Hearts en Solitaire uitprobeerde, ze gaven geen storing. :?

Bij jullie ook??? Nog niet uitgeprobeerd, wil je het even kijken?

Ik heb 4in1 4.32 laatste versie gebruikt, incl. VGART 4.05, en beta drivers 12.90 geinstalleerd. windows update, alles gedaan.

Minesweeper en Solitaire zijn geloof ik 16 bits spelletjes en Freecell en Hearts zijn 32 bits spelletjes. Ik denk er is een bug in Asus beta drivers, en of Directx 8.0 :?

Mijn computerspecificaties staan hieronder.
Ik ga morgenavond verder uitproberen met echte spelletjes, zoals Star Trek: Voyager - Elite Force.

• kamphuis
  • Registratie: November 2000
  • Niet online
voor dat spelletje koop je een GF3 lol

B-)

• CyberTijn
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-08 16:00
nou ik heb effe al die spelletjes gestart, maar ik heb nergens last van. ik zou als ik jou was terug gaan met die GF3. :P

Verwijderd

Bij mij werk't ook gewoon (12.90) Die Vgart drivers werkten bij mij niet een verklooiden m'n hele systeem en heb ik er dan ook meteen weer afgegooid, misschien is dat het ?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb gisteravond toch Star Trek Voyager spel ginstalleerd, maar het werkt toch goed.
Ik snap niet waarom dat alleen bij Freecell niet goed is. :?

Misschien heeft Freecell een corrupte dll bestand. Ik zal het even opnieuwe installern via Windows update.
Want ik had Freecell geinstalleerd vanuit Windows 98 SE CD.

En ik ga vanavond nog meer spelletjes uitproberen of het wel helemaal goed werkt. Homeworld, Klingon Academy, Tomb Raider games.

Verwijderd

Topicstarter
BUG GEVONDEN!!!

Ik heb een bug gevonden, maar ik kom niet erachter waar de bug ligt.
McAfee VirusScan 4.5.1 Of Freecell (wordt zeker aangestuurd door Directx, geloof ik) of Asus Beta Drivers 20.90.

Ik heb bij McAfee Antivirus alle vier opties gekozen: System scan, Download scan, Internet Filter en E-Mail scan.
Maar als ik de opties download, internet, e-mail uitzet, werkt Freecell (na reboot) weer perfect.

Maf he :? Maar bij spelletjes ze werken 100 perfect.
De bug ligt zeker in McAfee Antivirus?? of in DirectX??

Wat denk je?

• edward2
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 31-01 01:56

edward2

Schieten op de beesten

Freecell gebruikt toch geen 3Dhardware ondersteuning?

Niet op voorraad.

Verwijderd

Topicstarter
Neeeeeee, dat bedoel ik niet, maar 3Dsoftware ondersteuning.
Toch denk ik dat Freecell geen DirectX gebruikt...

Wie kan mij vertellen of dat waar is?

Verwijderd

Ik stel mijn vraag hier maar ff, geen overbodig topic dus.

Ik heb een Nvidia GF3 Ti200 of een Asus v8200, van allebei een beetje ofzo... :?

Maar nu ik de 23.11 drivers heb geïnstalleerd heb ik dat Nvidia menu niet meer, waar je de refresh rate e.d. meer kon regelen. Hoe kan ik dat terughalen zonder de oude drivers te installeren of is er iets anders voor?

• Rick2001
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-08 01:10

Rick2001

9950X delidded en direct die

Dit zit niet bij de gewone NVIDIA drivers. Dat kun je alleen maar bij de monitor instellingen wijzigen.
Bij de ASUS drivers kun je per resolutie instellen welke refresh-rate je wilt hebben.

MESHIFY 2XL - MSI X670E CARBON - 9950X - 32GB DDR5 LEXAR 6400 - RX 9070 - GIGABYTE M32UC 4K 160HZ - ALPHACOOL UT60 420 & 360 & 1080 - LAING DDC1+ - TECHN CPU - CORSAIR AX850 - 3x9100PRO 4TB - 2x850PRO 2TB - U.2 7.68TB + OPTANE P5800X + KINGSTON G5 8TB

Verwijderd

BETA zag ik staan mm je weet maar nooit ;)

Verwijderd

Uuuh... ik kreeg een cdtje bij mijn videokaart, van Asus dus, en als ik daarmee de 21.83 drivers installeer is dat menu er en als ik de 23.11 drivers installeer is dat er niet.

Mijn monitor staat niet in de lijst van Windows en ik heb er ook geen software bij gekregen, dus daar kan ik de refresh rate niet mee veranderen.

• PhuSioN
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:26
kijk eens naar de datum....
20 augustus. snap niet dat je zo'n oud topic naar voren haalt...

Verwijderd

Maakt dat uit?

Anders krijg je dat gezeik weer dat zo'n topic al bestaat en dan wordt ie weer gesloten... Of is het nou echt heel raar wat ik gedaan heb?
Pagina: 1