• Silverfox
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Ik zoek een headset + mic hij is voornamelijk bedoeld om muziek mee te luisteren en af en toe een spelletje.
Als het kan draadloos. als het kan draadloos (als dat niet te veel ten koste van het geluid gaat). wee weet een paar goede headset+mic combo's of site(s) voor vergeleikingen?

Verwijderd

www.kpn.com heeft zelf een aantal headsets, maar waarom wil je mic als je toch alleen voor muziek en games wilt? er zijn aardig veel GOEDE headsets draadloos te krijgen voor een kleine 75 gulden, waarbij je de hele kamer doorkan slenteren zonder dat je storing enzo hebt

• ubermaestro
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-11-2025
MS Gamevoice heb ik hier 2x werkt wel aardig alleen gebruik ik die hub nie, die zal ongetwijfeld ook wel handig zijn. Kwaliteit is zeer goed, destijds gekocht voor 100 piek, maar nu zal het denk ik wel wat minder zijn

• Silverfox
  • Niet online
ik keek toenstraks ff op site van norrod en daar zag ik deze staan

Labtec LVA 8550 Headset Luxe
- NCAT-2 Microfoon
- Stereo hoofdtelefoon
- Hoofdtelefoon volumeregeling
- Microfoon mute schakelaar
- Instelbare dubbele hoofdband
- Gesloten hoofdtelefoonsysteem
- Ontworpen voor optimaal comfort
- Mic.voedingsspanning: 1,5V DC
- Frequentiebereik:
- Hoofdtelefoon: 20-20.000Hz
- Microfoon: 100-16.000Hz
- Impedantie:
- Hoofdtelefoon: 32 ohm
- Microfoon: 2000 ohm

heeft iemand ervaring met deze? of kan ik toch beter kijken naar Ms gamersvoice of nog een andere

• Silverfox
  • Niet online
Op dinsdag 21 augustus 2001 03:02 schreef Kertje het volgende:
www.kpn.com heeft zelf een aantal headsets, maar waarom wil je mic als je toch alleen voor muziek en games wilt? er zijn aardig veel GOEDE headsets draadloos te krijgen voor een kleine 75 gulden, waarbij je de hele kamer doorkan slenteren zonder dat je storing enzo hebt
Die mic is dus oa bedoelt voor games.
en aangezein ik s'avonds laat nog wel eens game of muziek wil luisteren en mn ouders/buurt al in bed liggen wil ik ook een headset en leek mij wel handig als het bij elkaar was