Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
Vraag
Alle reacties
Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.
Speaker verbinden met LAN, appje erbij, instellen, in het appje praten en de speaker roept het om.
Eigenlijk een draadloze Bluetooth speaker, maar dan niet via Bluetooth maar met permanente LAN verbinding.
Lijkt me een doodsimpel concept, maar het lijkt niet te bestaan.
[ Voor 8% gewijzigd door Captain Pervert op 03-11-2021 14:18 ]
Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.
There's no need to kneel, I'm a very democratic sort of lord.
Alexa kan stemmen herkennen, en specifiek voor kinderstemmen kun je 'parental controls' invoeren om het gebruik te limiteren.Captain Pervert schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:18:
Ja Alexa heb ik, maar dan gaan de kinderen tegen het ding aan lullen en alle Philips Hue lampen in het huis besturen enzo.
Veuillez agréer, Madame, Monsieur, l'expression de mes sentiments distingués.
Life is not about specs, it is about joy!
op het snoertje plug je een eindeloze set speakers aan met een transformator.. en zo kun je de hele string van speakers voorzien van herrie
Niks niet LAN,ip, routing, PBX, micro controllers.. hopeloos ingewikkeld allemaal.
Zoals de pricewatch: TP-Link Tapo C100
Punt is dat ik overal al LAN kabel heb liggen met switches her en der, even bijprikken zou het makkelijkst zijn. Speakerkabels heb ik nog nergens.Blasterxp schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:40:
Het omroepsysteem op veel scholen werkt met een simpele versterker +mic... daarna gaat er meer voltage op het snoertje...
op het snoertje plug je een eindeloze set speakers aan met een transformator.. en zo kun je de hele string van speakers voorzien van herrie
Niks niet LAN,ip, routing, PBX, micro controllers.. hopeloos ingewikkeld allemaal.
<knip> Als een reactie je niet aanstaat mag je een topic report (knop "Rapporteer") aanmaken. We gaan elkaar niet beledigen hier.
Ook mag je best even Google aanslingeren als je termen hier niet begrijpt.
Dit is misschien nog wel de minst slechte oplossing.bas-r schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:41:
Meeste simpele wifi cameraatjes hebben dit.
Zoals de pricewatch: TP-Link Tapo C100
[ Voor 23% gewijzigd door Septillion op 03-11-2021 15:02 ]
Ja dat doe ik expres zodat je teminste zelf ook wat energie erin steekt.Captain Pervert schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:44:
[...]
Punt is dat ik overal al LAN kabel heb liggen met switches her en der, even bijprikken zou het makkelijkst zijn. Speakerkabels heb ik nog nergens.
[...]
<knip>
[...]
Gebruik je nu expres zoveel turbotermen of word ik geacht dit te snappen?
[...]
Dit is misschien nog wel de minst slechte oplossing.
Rpi: raspberry pi met een PBX zoals asterisk.
SPA-940: https://www.cisco.com/c/n...-line-ip-phone/model.html
https://www.voip-info.org/asterisk-paging-and-intercom/ voor intercom.
[ Voor 5% gewijzigd door Septillion op 03-11-2021 15:02 ]
Want hoe simpel de use-case ook klinkt, ik denk dat er verder niet zo'n grote consumenten markt voor is.
Ik zie dit als een compliment voor mijn bijdrage, dank!Captain Pervert schreef op woensdag 3 november 2021 @ 14:44:
Dit is misschien nog wel de minst slechte oplossing.
Dit doet precies wat je wil: geen mogelijkheid om terug te praten, en een simpel appje gebruiken om doorheen te praten.
[ Voor 20% gewijzigd door bas-r op 03-11-2021 15:16 ]
[ Voor 10% gewijzigd door takuma op 14-12-2022 07:25 ]
Hang hem hoog genoeg op in de gang en je bent klaar?

Niet gewoon schreeuwen
Sterk minderjarige kinderen moet je toch al fysiek komen halen
Verkapt 'kijk-mijn-huis-eens-groot-zijn'-topic
- IKEA speakers: https://www.ikea.com/nl/n...wifi-speakers-pubaafe6500
- server met daarop homeassistent
- text to speech service van homeassistent gebruiken.
text to speech: https://www.home-assistant.io/integrations/tts/