Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Thinkware U1000 EU 2CH_64GB_H - Verkoper stelt 1CH voor

Pagina: 1
Acties:

• chronoz
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10-2022
Ik heb een dashcam voor mijn ouders gekocht, omdat ze zich altijd zorgen maken over het krijgen van de beste deal. Ik wilde hen de moeite besparen om de komende maanden 60 uur te besteden aan het uitzoeken en piekeren over hun mogelijke aankoop.

Dus ik heb voor hen het volgende apparaat op Amazon gekocht:
  • Thinkware U1000 EU 2CH_64GB_H Dash Cam, Vorne hinten Kameras
De besteldatum was 31 oktober en de aankomstdatum zou zijn: 12 november - 17 november. De verkoper stuurde me echter gisteren laat op 2 november deze e-mail.
Good afternoon,

We have received your order. I wanted to inform you that due to the volume of sales, one of the products that Thinkware U1000 EU 2CH_64GB_H is ordering from us is out of stock and we will not be in stock until next week.

We have another option of the same product U1000 1 CH that can be adapted to 2 CH by adding a camera, the concept is separate but the function is the same. Would you like this option for the same price?
Ik ben niet echt enthousiast over het idee, maar wat zouden jullie doen?

Ik heb geen haast met de levering van het product. Ik begrijp ook niet echt wat hij zegt over 2CH, 1CH en zijn oplossing, aangezien ik niet veel weet over dashcams.

• McSpecial
  • Registratie: Oktober 2022
  • Laatst online: 10-10-2022
Ik ben aan het overwegen om de U1000 aan te schaffen, maar ik vind er erg weinig informatie over van Nederlandse gebruikers. Ik heb een aantal vragen…

Kan je in de parkeermodus beelden realtime beelden/incidenten bekijken buiten het wifi bereik? Dus bijvoorbeeld via internet… zoja, op welke manier krijg je het internet dan in je auto?

Bevalt de U1000 of heeft het minpunten?
Zoja, welke?

Ik las ook iets over een radar accessoire, heeft die meerwaarde?