[Film]Wel in Mediaplayer 7, niet in 6.4??

Pagina: 1
Acties:
  • 109 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• Skate2000
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 29-12-2024
Hey Everybody, allereerst weet ik niet zeker of dit topic in dit forum hoort, maar toch.. verplaats 'm anders maar.. :)

Ik heb een film op een CD'tje staan, en ja hoor, het is één van m'n eersten, maar hij werkt niet. :(

Nou weet ik dat je meestal DivX ;) moet installen, zodat je m'ook met beeld kan zien. Als ik nu de film opstart, dan vraagt Mediaplayer 6.4 eerst dit:
Do you want to install and run "Windows Media MPEG 4 Codec" signed on 19-11-1999 5:17 an distributed by:

Microsoft Corporation
en dan..... alleen maar geluid.. :( hoe kan dit?

Het vreemdste is nog wel, dat hij onder Mediaplayer 7 prima werkt, dan doet hij het zonder problemen. Dusss: Wat heeft 7 wat 6.4 niet heeft.. En is het te downloaden?

ik heb een Divx Codec, en toch is het niet genoeg.. zijn er nog alternatieven? :?

• Skate2000
ow.. ik moet er natuurlijk wel bijzeggen, dat als ik de codec die hijzelf voorstelt (zie quote) install, dat hij dit zegt:
A decompressor was downloaded for this file, but it didn't work. You may need to restart your player or browser. (Error=80040200)

A decompressor was downloaded for this file, but it didn't work. You may need to restart your player or browser. (Error=80040200)
:?

Sja.. ok, leuk, maar hij download dus wel iets, maar het verkeerde.. nou is de vraag, welke codecs zitten er bij Mediaplayer 7, die er niet bij 6.4 zitten??

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Windows media format?

het zou een hoop verklaren

• Skate2000
Sja, idd.. maar het is gewoon een .avi dan kan het toch niet??

en als het dan wel een WMF mocht zijn, hoe zou ik die dan af kunnen spelen met 6.4??

• Skate2000
Hmz.. ik geloof dus dat er niemand is die weet hoe ik het bestandje kan openen? Ik heb Divx geïnstalleerd, maar ik heb dus niet te laatste Mediaplayer.. dat boeit toch niet??

* Skate2000 weet het echt niet meer.. :'(

• lester
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
een wmf codec kun je op elke divx site wel vinden, dan zou het probleem wel eens opgelost kunnen zijn

• Skate2000
Ik heb het inmiddels al opgelost..

Eerst Mediaplayer 7.1 gedownload, die geïnstalleerd, en nog voor het "opnieuw opstarten" weer weggedaan. Nu zijn de codecs nog wel aanwezig, en ik kan dus gewoon in MP 6.4 mijn filmpje kijken.. :D yes..

Lester: iig bedankt!
Pagina: 1