Hoi, ik worstel hier al heel lang mee en durf het (nog) niet aan.
Ik wil Tado in mijn huis. In de woonkamer wil ik het regelen met de thermostaat aan de muur.
De overige zones zal ik laten regelen door de sensors in de Tado knoppen.
Als het goed is kan ik een Tado knop op de radiator zetten en de thermostaat (sensor) hiervan negeren.
Tado kan deze knop dan regelen dmv de thermostaat (sensor) die aan de muur hangt
Gaat dat werken ?
Het idee is in deze convectorput een thermostaat knop te maken en die als klep te sturen.
Ik wil naast de kachel de bovenste leiding doorzagen
Iets van 10cm buis eraan laten en deze knop erop knellen.
Het linker deel dat onder vloer gaat zit aan een PVC buis dus ik verwacht dat ik deze zo opzij kan schuiven.
Zou er een manier zijn om de kraan direct zonder stukje buis aan die radiator te koppelen ?
Die paar centimeter winst lijkt me heel prettig maar het i wel buitendraad op buitendraad.
:strip_exif()/f/image/1ra9MYuBsJN6vOML4QyZ0wqV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/I2jOiMyk5iNCfrAjETvMJFqB.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik wil Tado in mijn huis. In de woonkamer wil ik het regelen met de thermostaat aan de muur.
De overige zones zal ik laten regelen door de sensors in de Tado knoppen.
Als het goed is kan ik een Tado knop op de radiator zetten en de thermostaat (sensor) hiervan negeren.
Tado kan deze knop dan regelen dmv de thermostaat (sensor) die aan de muur hangt
Gaat dat werken ?
Het idee is in deze convectorput een thermostaat knop te maken en die als klep te sturen.
Ik wil naast de kachel de bovenste leiding doorzagen
Iets van 10cm buis eraan laten en deze knop erop knellen.
Het linker deel dat onder vloer gaat zit aan een PVC buis dus ik verwacht dat ik deze zo opzij kan schuiven.
Zou er een manier zijn om de kraan direct zonder stukje buis aan die radiator te koppelen ?
Die paar centimeter winst lijkt me heel prettig maar het i wel buitendraad op buitendraad.
:strip_exif()/f/image/1ra9MYuBsJN6vOML4QyZ0wqV.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/I2jOiMyk5iNCfrAjETvMJFqB.jpg?f=fotoalbum_large)