Mijn vraag
Omdat mijn servertje in de meterkast het opgegeven heeft, heb ik mijn synology uitgerust met een nextcloud installatie, daarbij heb ik deze handleiding gebruikt.Op het lokale netwerk is nextcloud bereikbaar via:
https://<ip-synology>:443/nextcloud
Ik draai een nginx proxymanager op een ander systeem, waarmee ik een aantal andere diensten met de buitenwereld verbind. Ik wilde dat ook met nextcloud doen (zoals ik dat al eerder deed). Maar nadat ik het ip adres in de manager had gewijzigd om mijn domein naam met de synology te verbinden, kreeg ik een "internal server error".
De andere servers die via de proxymanager lopen, werken gewoon.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Synology DS 214 Play - DSM 7.0
nextcloud 22
nginx proxymanager
php 7.4
apache 2.4
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- certificaten op de proxymanager en synology vervangen
- vele verschillende opties uitgeprobeerd binnen synology
Ik heb het idee dat er dubbele dingen gebeuren; zowel in de proxymanager als op de synology. Ik zou de huidig proxymanager eigenlijk niet kwijt willen.
Omdat mijn servertje in de meterkast het opgegeven heeft, heb ik mijn synology uitgerust met een nextcloud installatie, daarbij heb ik deze handleiding gebruikt.Op het lokale netwerk is nextcloud bereikbaar via:
https://<ip-synology>:443/nextcloud
Ik draai een nginx proxymanager op een ander systeem, waarmee ik een aantal andere diensten met de buitenwereld verbind. Ik wilde dat ook met nextcloud doen (zoals ik dat al eerder deed). Maar nadat ik het ip adres in de manager had gewijzigd om mijn domein naam met de synology te verbinden, kreeg ik een "internal server error".
De andere servers die via de proxymanager lopen, werken gewoon.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Synology DS 214 Play - DSM 7.0
nextcloud 22
nginx proxymanager
php 7.4
apache 2.4
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- certificaten op de proxymanager en synology vervangen
- vele verschillende opties uitgeprobeerd binnen synology
Ik heb het idee dat er dubbele dingen gebeuren; zowel in de proxymanager als op de synology. Ik zou de huidig proxymanager eigenlijk niet kwijt willen.