Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaanden vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Ik zoek een?
Een DAC/AMP voor hoofdtelefoons met een uitgang voor actieve speakers
Wat is je budget?
Rond de €100,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik heb nu een FX-Audio DAC-X6, hierop zijn mijn Audioengine A2's op aangesloten. Tijdens het gamen plug ik mijn Beyerdynamic DT990 Pro (250 Ohm) in. Op zich ben ik tevreden over deze configuratie behalve dat ik elke keer mijn speakers uit en aan moet zetten als ik de koptelefoon inplug omdat de output altijd 'aan' staat. Ik ben daarom op zoek naar een DAC/AMP die hetzelfde kan maar waarbij ik de output kan kiezen tussen speakers en koptelefoon.
Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf gekeken naar Schiit en Fiio, maar niets kunnen vinden waarbij je output kan switchen
Welke vragen heb je hier nog over?
Afhankelijk van mogelijkheden wil ik mijn budget ook wel wat omhoog bijstellen.
Ik zoek een?
Een DAC/AMP voor hoofdtelefoons met een uitgang voor actieve speakers
Wat is je budget?
Rond de €100,-
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik heb nu een FX-Audio DAC-X6, hierop zijn mijn Audioengine A2's op aangesloten. Tijdens het gamen plug ik mijn Beyerdynamic DT990 Pro (250 Ohm) in. Op zich ben ik tevreden over deze configuratie behalve dat ik elke keer mijn speakers uit en aan moet zetten als ik de koptelefoon inplug omdat de output altijd 'aan' staat. Ik ben daarom op zoek naar een DAC/AMP die hetzelfde kan maar waarbij ik de output kan kiezen tussen speakers en koptelefoon.
Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf gekeken naar Schiit en Fiio, maar niets kunnen vinden waarbij je output kan switchen
Welke vragen heb je hier nog over?
Afhankelijk van mogelijkheden wil ik mijn budget ook wel wat omhoog bijstellen.