Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rennio
  • Registratie: Juni 2016
  • Laatst online: 07-09 21:15
Mijn vraag
Volgens de testapk's beschikt dit toestel over de mogelijkheid er een usbstick aan te hangen middels de On-the-Go modus. Maar de Usbstick, die op andere smartphones prima werkte met OTG, werd op de 1 Action niet gezien. Ook bij verbonden apps wordt geen melding gemaakt van de modus. Heeft iemand hier misschien enig idee hoe dat zit?gr Bennio.
...!

Relevante software en hardware die ik gebruik
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
...

Beste antwoord (via rens-br op 03-11-2021 07:45)

• rennio
ik heb een oplossing gevonden. eerst had ik een verbinding die liep van usb-c (poort van de phone) naar een ubs hulpstuk van usb 2 kaliber. Ik heb voor 1,49 bij Action een ubs-c snoertje gevonden met een blauwe uitgang aan de andere kant. Ook de stick was een blauwe, dus ik onderstel, dat daar de oplossing in zit! bedankt voor de reacties!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:09

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@rennio OTG is met rechten tegenwoordig wat lastig(er). Heb jij een 'bestanden' app waarmee je de USB stick wel kan zien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 12:15
Kijk ook in de developer opties dat het aan gezet is, volgens mij is de default uit tegenwoordig.

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• rennio
ik heb een oplossing gevonden. eerst had ik een verbinding die liep van usb-c (poort van de phone) naar een ubs hulpstuk van usb 2 kaliber. Ik heb voor 1,49 bij Action een ubs-c snoertje gevonden met een blauwe uitgang aan de andere kant. Ook de stick was een blauwe, dus ik onderstel, dat daar de oplossing in zit! bedankt voor de reacties!