Vervanging gezocht voor een Logitech MX700 muis

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 15:30

EXX

EXtended eXchange

Topicstarter
Ik zoek een goede vervanging voor mijn onlangs overleden Logitech MX700 muis.
pricewatch: Logitech MX700 Cordless Optical Mouse (USB)

Prettig aan de MX700 was dat de muis wat groter en zwaarder (rond de 175 gram) was dan de doorsnee muizen. Dus de vervanger moet ongeveer dezelfde afmetingen en vorm hebben en een vergelijkbaar gewicht, en het liefst weer een Logitech.

Bij de MX700 zat ook een basisstation cq oplader. Dat hoeft van mij niet meer. Liever gewoon zo een klein draadloos ontvangertje dat je in een USB poort stopt. De muis moet natuurlijk wel kunnen werken met oplaadbare NiMH accu's.

Budget is niet zo een probleem, het mag wel wat kosten..

Gamen doe ik niet zoveel meer (dus er zijn geen specifieke gaming features nodig); ik gebruik de PC voornamelijk voor office werk en foto bewerking.

Zelf zat ik naar deze te kijken: pricewatch: Logitech Wireless Mouse M510 (Zwart), maar wellicht zijn er nog andere/betere opties.

[ Voor 3% gewijzigd door EXX op 02-11-2021 09:44 ]

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!

Beste antwoord (via EXX op 24-11-2021 10:07)

• DenHond
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:45
Moest het nog niet te laat zijn, zou ik eerder richting een MX Master 2S of 3 kijken als prijs niet veel uitmaakt.
Zowat de standaard voor 'comfortabele' muizen.

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• DenHond
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 18:45
Moest het nog niet te laat zijn, zou ik eerder richting een MX Master 2S of 3 kijken als prijs niet veel uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wekko306
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 16:39
DenHond schreef op zaterdag 13 november 2021 @ 08:42:
En dat horizontale scrollwheel kan ook mooi van pas komen met dingen als fotobewerken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-09 15:30

EXX

EXtended eXchange

Topicstarter
Het is uiteindelijk deze geworden: pricewatch: Logitech MX Master 3 for Business Zwart

For it is the doom of men that they forget...           Huidige en vroegere hardware specs         The Z80 is still alive!