Ik probeer een relatie te filteren met doctrine.
Elke game entity heeft een one to many relation naar game medium entity. Elke game entity kan dus meerdere game media entities hebben. Elke game medium entity is gekoppeld aan een user entity.
Ik probeer een game entity op te halen met alleen de game media entities van een opgegeven user. Ik krijg echter de game terug met alle game media van alle users.
Iemand een idee of mij een schopje in de goede richting wil geven?
Elke game entity heeft een one to many relation naar game medium entity. Elke game entity kan dus meerdere game media entities hebben. Elke game medium entity is gekoppeld aan een user entity.
Ik probeer een game entity op te halen met alleen de game media entities van een opgegeven user. Ik krijg echter de game terug met alle game media van alle users.
PHP:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
| public function getByIdAndUser(int $gameId, User $user): ?Game { $game = $this->createQueryBuilder('game') ->andWhere('game.id = :id') ->innerJoin('game.users', 'user', 'WITH', 'user = :user') ->setParameter('id', $gameId) ->setParameter('user', $user) ->getQuery() ->getOneOrNullResult(); $game->getGameMedium()->toArray(); //Hier zit game media tussen welke niet van "$user" zijn. } |
Iemand een idee of mij een schopje in de goede richting wil geven?