Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Topicstarter
Ik heb een Oude Medion tablet die mijn vrouw weer wilde gebruiken, dus ik heb het ding gereset en het heeft even gewerkt maar nu werkt Youtube niet meer (linkt naar een update, maar als ik dan in de playstore kijk is er geen update). Ook Chrome geeft problemen (helaas er is iets misgegaan met het weergeven van deze pagina). De eerste pagina werkt vaak wel, maar bij doorklikken krijg je dan die melding of je ziet de pagina opbouwen en dan krijg je alsnog die melding :p
...

Relevante software en hardware die ik gebruik
Medion Lifetab P8314
Android 5.0.2
Chrome/Youtube uit de Playstore
...

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik denk dat het aan de update van webviewer ligt. Webviewer is gewoon geinstalleerd, maar de versie is niet compatibel volgens Google dus ik kan hem niet updaten (misschien omdat het een Intel Atom tablet is?). Ik heb het apparaat al een paar keer gereset, dat lost in elk geval niks op.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/DlaHCk9cmiHFPHyM7lCq8AJQyy4=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/kfzKdOQvkllfn75aZ1RExmDy.jpg?f=user_large
Sorry, ik weet ook niet hoe ik een screenshot maak met de tablet, dus maar even zo.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• JukeboxBill
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 18:31
Je zal er een nieuwere Android versie op moeten zetten.

Soms ben ik bijna gelukkig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Topicstarter
Ik heb hier een update naar Android 6 gevonden en het op een sd kaartje gezet maar verder geen idee hoe ik het moet installeren. Het kopiëren naar de interne sd en zoeken naar lokale updates is het niet.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 472287

Marzman schreef op maandag 1 november 2021 @ 19:16:
Ik heb hier een update naar Android 6 gevonden en het op een sd kaartje gezet maar verder geen idee hoe ik het moet installeren. Het kopiëren naar de interne sd en zoeken naar lokale updates is het niet.
Hoe je hem moet installeren staat letterlijk onder de download in je link, maar is niet heel makkelijk (flashtool)

Je kan ook beter naar een custom rom kijken, android 6 is nog steeds gigantisch achterhaald. Zo te zien kan je met custom roms nog naar Android 10
https://tweakdroid.com/lineage/medion-e5005-b5060/#toc6