Kyro II retail of OEM

Pagina: 1
Acties:

• sKitZo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 25-07 10:25
Dis alweer utzoveelste topic over de Kyro II maar deze is toch weer anders.

Ik wil zo'n kaartje gaan kopen ivm de prijs/kwaliteit verhouding.

Dus de "Hercules 3D Prophet 4500 64 Mb TV-Out"

Maar is het dan aan te raden de retail versie of de OEM versie te nemen????
Wat is het grote verschil hiertussen????

Grtz sKitZo

• Sovereign
  • Laatst online: 27-06 19:01
Doe het niet, en pak een GF3 MX. Kyro 2 kan niet eens fatsoenlijk textures filteren met redelijke snelheid.

• sKitZo
volgens mij is die wel een beetje erg duur (GF3 MX).
Wat is de (verwachtte) prijs zo'n beetje???

Is er niemand met een antwoord op mijn vraag??

• blissard
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Bij de Geforce MX van Hercules zat op de Retail versie sneller geheugen. Bij de Kyro weet ik dat niet ('k geloof dat dat bij de Kyro ook minder verschil maakt). Misschien op de website van Hercules?

• Mister_X
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 07-04 08:41
Op maandag 20 augustus 2001 22:41 schreef Sovereign het volgende:
Doe het niet, en pak een GF3 MX. Kyro 2 kan niet eens fatsoenlijk textures filteren met redelijke snelheid.
hahahaaha grappe maker

het enige dat de kyro2 kan is bv, in quake3 1600*1200 32bit high details + 4x FSAA draaien, en dan nog zo rond de 40 FPS zitten op mijn systeem (zie sig)

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-05 18:21
Voor zover ik weet zijn er geen OEM versies van de 3dprophet... maar er zijn natuurlijk ook nog andere kaarten, die 64 mb is meer een lekkermakertje, een Kyro2 met 32 mb presteerd bijna net zo goed.

• sKitZo
nja dr is dus wel een BULK/OEM versie van de 3d prophet... en die scheelt zo'n 70 piek in de prijs.

Maar ik heb gehoord dat die gewoon mindere kwaliteit zijn. Is da so??

• unfor
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 23-05 18:21
nee :)

• Sovereign
het enige dat de kyro2 kan is bv, in quake3 1600*1200 32bit high details + 4x FSAA draaien, en dan nog zo rond de 40 FPS zitten op mijn systeem (zie sig)
En varkens kunnen vliegen. ;) Wat hebben de details in jouw post te maken met texture filtering? Zet maar eens anisotropic en trilinear aan, en zie je framerate inzakken.

En als je Quake 3 scores noemt, altijd de patch/timedemo details bijvermelden anders is een score waardeloos.

• Sovereign
volgens mij is die wel een beetje erg duur (GF3 MX).
Wat is de (verwachtte) prijs zo'n beetje???
Er is nog geen prijs bekend, maar ik verwacht dat die rond de ~450 gaat liggen. Is maar een guesstimate, dus prik me er niet op vast. ;) Ik zou in ieder geval wachten met kopen totdat de GF3 MX officieel is geannounced, er benchmarks zijn, en de prijs bekend is. Stel voor je koopt een Kyro 2, zou zonde zijn als de GF3 dadelijk goed betaalbaar is want dan heb je veel betere performance en ook nog eens een DX8 compatible chip!
Pagina: 1