Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Olivierbelt
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 01-11-2021
Ik ben onlangs een webshop gestart, alleen helaas zijn sommige pagina's niet geïndexeerd, maar de andere pagina's wel. Afgelopen tijd ben ik veel bezig geweest met linkbuilding, misschien iets te veel, vooral in Nederland. Ik heb al veel verschillende testen gedaan, de sites zouden in principe geindexeerd moeten zijn. Dat geeft google search console dan ook aan. Toch zijn ze niet te vinden op de pagina's waar search console aangeeft dat ze moeten staan. Sterker nog, ze zijn helemaal niet te vinden in Google. Ik heb mijn een tijdje mijn website ook op no-index gehad, misschien dat dit hier iets mee te maken heeft. Een van de drie belangrijke pagina is wel een paar dagen geïndexeerd op de juiste plek maar daarna weer verdwenen. Weet iemand wat ik hier mee aan moet en wat ik er tegen kan doen?

Groet,

Olivier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Kontsnorretje
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 14-06-2024
De no-index zal er inderdaad mee te maken hebben, Google indexeert echt niet elke dag het hele internet.

Als je je domein gevalideerd hebt, kan je Google verzoeken om jouw site te indexeren. Als je een handjevol pagina's hebt, kan je die los aanroepen, anders is het misschien een idee te kijken naar een sitemap. Ook dan zal het nog enkele dagen tot weken duren voor je site weer wordt geïndexeerd.

https://developers.google...ing/ask-google-to-recrawl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij