Binance Fee

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon Peters
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 01-11-2021
Hoi,

Is het normaal dat Binance om een fee vraagt die je eerst moet betalen voordat je bij je funds kunt ?
Ik dacht dat dat van je funds werd afgehaald

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Djordjo
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online
Wat staat er in de voorwaarden waar je akkoord mee gegaan bent?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leon Peters
  • Registratie: November 2021
  • Laatst online: 01-11-2021
Hoi Djordjo, de vraag is voor een vriend van mij die mij geld heeft geprobeerd te sturen, maar hij zegt dat hij eerst 1,3 procent moet betalen over het totale bedrag op zijn account. Ik kan je een schermafdruk sturen van de reactie van Binance support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Outerspace
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online

Outerspace

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

AFX Ghey Edition by HlpDsK

Leon Peters schreef op maandag 1 november 2021 @ 15:39:
Hoi Djordjo, de vraag is voor een vriend van mij die mij geld heeft geprobeerd te sturen, maar hij zegt dat hij eerst 1,3 procent moet betalen over het totale bedrag op zijn account. Ik kan je een schermafdruk sturen van de reactie van Binance support.
Maar aan het antwoord van Binance support heb je dan toch al? Of verwacht je meer informatie van derden? :)

Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeRoC00L
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online
Zonder meer details is het voor ons raden wat je precies bedoelt.

[*] Error 45: Please replace user
Volg je bankbiljetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 1032405

Leon Peters schreef op maandag 1 november 2021 @ 15:30:
Hoi,

Is het normaal dat Binance om een fee vraagt die je eerst moet betalen voordat je bij je funds kunt ?
Ik dacht dat dat van je funds werd afgehaald
Ik zit toch al een jaar of 3 bijNance maar van zoiets heb ik nooit eerder iets vernomen.

Wees voorzichtig, de situatie die je hier schetst is niet de normale gang van zaken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Taro
  • Registratie: September 2000
  • Niet online

Taro

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Leon Peters schreef op maandag 1 november 2021 @ 15:39:
Ik vermoed dat hij niet op Binance zit, maar een scam versie ervan. Binance rekent alleen een fee over aan- en verkopen, niet vooraf.

Replace fear of the unknown with curiosity | 36 (+16 incoming) kWh thuisaccu | 2 EV's: 136 kWh capaciteit | 10.660 Wp zonnepanelen

Pagina: 1