Ik woon op dit moment in een portiekwoning op de eerste etage. Het gebouw bestaat uit 6 woningen, 2 beneden, 2 op de eerste etage en twee boven. Nu is het pand rechtsboven gekocht door een belegger en zijn ze al maanden aan het verbouwen. Nu zijn ze een half jaar geleden begonnen met de bouw van een etage erboven op en staat sinds dien een steiger de ingang van het portiek en een lift om spullen naar boven te brengen. Prima is een beetje vervelend maar ik snap dat het nodig is.
Nu heb ik sinds afgelopen week een nieuwe woning en ga ik dit weekend al verhuizen. Alleen het gaat nooit lukken cq heel lastig worden om te verhuizen met zoiets voor de deur en amper ruimte.
Ik heb een paar werklui aangesproken of ze weten hoe of wat maar die weten van niks of spreken geen Nederlands. De steiger is wel gehuurd maar ik zou dat bedrijf nog kunnen bellen maar zou wel graag willen weten wat mijn rechten zijn. Heb ik pech en moet ik het er maar mee doen of zijn ze bijvoorbeeld verplicht de steiger tijdelijk /gedeeltelijk af te breken.
Wie heeft hier verstand van, ervaring mee?
:strip_exif()/f/image/xxAQWbbZnI2PgYawssesCXVH.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu heb ik sinds afgelopen week een nieuwe woning en ga ik dit weekend al verhuizen. Alleen het gaat nooit lukken cq heel lastig worden om te verhuizen met zoiets voor de deur en amper ruimte.
Ik heb een paar werklui aangesproken of ze weten hoe of wat maar die weten van niks of spreken geen Nederlands. De steiger is wel gehuurd maar ik zou dat bedrijf nog kunnen bellen maar zou wel graag willen weten wat mijn rechten zijn. Heb ik pech en moet ik het er maar mee doen of zijn ze bijvoorbeeld verplicht de steiger tijdelijk /gedeeltelijk af te breken.
Wie heeft hier verstand van, ervaring mee?
:strip_exif()/f/image/xxAQWbbZnI2PgYawssesCXVH.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/GbV6hus1r8EIe13pzsPPuPrn.jpg?f=fotoalbum_large)
Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare