Steiger staat in de weg voor verhuizing

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbinonline
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 20:26
Ik woon op dit moment in een portiekwoning op de eerste etage. Het gebouw bestaat uit 6 woningen, 2 beneden, 2 op de eerste etage en twee boven. Nu is het pand rechtsboven gekocht door een belegger en zijn ze al maanden aan het verbouwen. Nu zijn ze een half jaar geleden begonnen met de bouw van een etage erboven op en staat sinds dien een steiger de ingang van het portiek en een lift om spullen naar boven te brengen. Prima is een beetje vervelend maar ik snap dat het nodig is.

Nu heb ik sinds afgelopen week een nieuwe woning en ga ik dit weekend al verhuizen. Alleen het gaat nooit lukken cq heel lastig worden om te verhuizen met zoiets voor de deur en amper ruimte.

Ik heb een paar werklui aangesproken of ze weten hoe of wat maar die weten van niks of spreken geen Nederlands. De steiger is wel gehuurd maar ik zou dat bedrijf nog kunnen bellen maar zou wel graag willen weten wat mijn rechten zijn. Heb ik pech en moet ik het er maar mee doen of zijn ze bijvoorbeeld verplicht de steiger tijdelijk /gedeeltelijk af te breken.

Wie heeft hier verstand van, ervaring mee?

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/lMS1xQFWtBlPtLTxmTAjhvkFzrE=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/xxAQWbbZnI2PgYawssesCXVH.jpg?f=fotoalbum_large

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/RYS1w33jYWLfSXWPXERGwvNVcok=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/GbV6hus1r8EIe13pzsPPuPrn.jpg?f=fotoalbum_large

Ga niet uit van het haalbare, maar van het denkbare

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 15:01
Wat gaat er niet lukken dan? Je kan toch door de deur of van de trap af? Genoeg ruimte om banken, bedden etc langs te tillen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 17:31
Enigste wat je kan doen is bellen naar de firma's die de verbouwing doen. Hopen dat ze meewerken.

Maar juridisch? Dat gaat je niet binnen 1 week lukken.

Maar volgens mij is er zat ruimte? ( je kan ze vragen of ze die lift verplaatsen zodat je een bus er neer kan zetten )

[ Voor 18% gewijzigd door corporalnl op 01-11-2021 14:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• naitsoezn
  • Registratie: December 2002
  • Niet online

naitsoezn

Nait Soez'n!

Het bedrijf dat de steiger heeft neergezet zal in principe niets doen voor jou, aangezien jij niet de opdrachtgever bent. En van die werklui hoef je ook niet veel te verwachten, ik zou gewoon even in overleg gaan met degene die de werklui heeft ingehuurd. Er zal vast iemand zijn daar die je kan helpen met een telefoonnummer, desnoods via Google Translate oid.

't Het nog nooit, nog nooit zo donker west, of 't wer altied wel weer licht

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 21:21
Ik zou beginnen bij de eigenaar van het pand waar de werkzaamheden zijn, die moet van de hoed en de rand weten.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Dieks77
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:56
Als er echt te weinig ruimte is, ik schat dat er evenveel of meer ruimte is tussen muur en paal als een normale huisdeur.
Wellicht kun je een dealtje maken om die lift te gebruiken...

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• warhamstr
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-12-2023
offtopic:
imo is er meer mis met die steiger dan alleen het belemmeren van de doorgang...

P50/Xeon E3-1505M/64GB/2Tb/Q M2000M 4GB/4K

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mcsluis
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 07:01
Daar past zelfs op zijn kant een pianovleugel langs..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ari3
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
Misschien als compromis vragen of je de steiger en lift mag gebruiken? Scheelt toch weer als al je spullen via de trap naar beneden moet dragen?

"Kill one man, and you are a murderer. Kill millions of men, and you are a conqueror. Kill them all, and you are a god." -- Jean Rostand

Acties:
  • +12 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Zo dan. Kijkend naar de bovenste foto staat die steigerpaal op 1 stoeptegel van de trap af, ongeveer een 30cm. Dat gaat inderdaad heel lastig worden als je het niet boven je hoofd wil tillen om die paal niet te raken (via de trap naar links) en naar rechts lukt ook niet, daar staat er ook 1 op 30cm. Enige optie is dan om onder de steiger door te bukken met zware spullen.

Bizar dat men dit zo geplaatst heeft 8)7

Acties:
  • +16 Henk 'm!

• warhamstr
RaZ schreef op maandag 1 november 2021 @ 14:26:
Zo dan. Kijkend naar de bovenste foto staat die steigerpaal op 1 stoeptegel van de trap af, ongeveer een 30cm. Dat gaat inderdaad heel lastig worden als je het niet boven je hoofd wil tillen om die paal niet te raken (via de trap naar links) en naar rechts lukt ook niet, daar staat er ook 1 op 30cm. Enige optie is dan om onder de steiger door te bukken met zware spullen.

Bizar dat men dit zo geplaatst heeft 8)7
Je zou liggend op een brancard geëvacueerd moeten worden... :X Wat gezien het ontbreken van schoprand, netten en duidelijke afzetting/aanrijdbeveiligingen helemaal geen ondenkbare situatie is...

Als dit 'mijn' portiek betrof, meldde ik deze situatie direct bij de gemeente.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Tazzios
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17:40

Tazzios

..

Jullie zijn beide lid van de VvE die als het goed is contactgegevens heeft van alle eigenaren. Mogelijk weten die ook iets van een afspraak over de verbouwing, gezien de verbouwing ook invloed heeft op de verdeling van de VvE kosten.

Gemeente en steiger vergunning is een leuke om naar te kijken, zoals al is genoemd.

[ Voor 15% gewijzigd door Tazzios op 01-11-2021 14:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Anoniem: 39993

Tazzios schreef op maandag 1 november 2021 @ 14:33:
Jullie zijn beide lid van de VvE die als het goed is contactgegevens heeft van alle eigenaren. Mogelijk weten die ook iets van een afspraak over de verbouwing, gezien de verbouwing ook invloed heeft op de verdeling van de VvE kosten.

Gemeente en steiger vergunning is een leuke om naar te kijken, zoals al is genoemd.
Ik vermoed dat TS huurt en helemaal geen lid van de VvE is. Meeste huizenkopers hebben niet ineens "over een week" een nieuwe woning. Zoiets lijkt me eerder mogelijk (ook ongebruikelijk waarschijnlijk) als je huurt en je nieuwe woning toevallig al leeg staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Laatst online: 08:08
Anoniem: 39993 schreef op maandag 1 november 2021 @ 14:47:
[...]

Ik vermoed dat TS huurt en helemaal geen lid van de VvE is. Meeste huizenkopers hebben niet ineens "over een week" een nieuwe woning. Zoiets lijkt me eerder mogelijk (ook ongebruikelijk waarschijnlijk) als je huurt en je nieuwe woning toevallig al leeg staat.
Dan nog is de route:
1. de eigenaar van het betreffende pand aanspreken.
2. als je geen contactgegevens hebt, vraag je die bij de bestuursleden (andere bewoners) van de VVE op.
3. als zelfs dat niet lukt, ga je de gegevens van die eigenaar opvragen via de eigenaar van jouw pand.

Hoe dan ook moet je de eigenaar aanspreken. De werklui doen voeren gewoon hun opdracht uit. Hoe ze dat doen is een ander verhaal..

Acties:
  • +14 Henk 'm!

• Han
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online

Han

De steiger staat op de openbare weg (stoep). Gewoon gemeente bellen en vragen of er vergunning voor is verleend en aangeven dat de steiger hinder veroorzaakt. Zover ik het kan bepalen vanaf de foto's is de plaatsing in strijd met nog al wat voorschriften, zoals het vrijhouden van (vlucht)wegen voor isnatnties als brandweer en ambulances.

Doubt thou the stars are fire; Doubt that the sun doth move; Doubt truth to be a liar; But never doubt I love.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 39993

Jazco2nd schreef op maandag 1 november 2021 @ 14:51:
[...]

Dan nog is de route:
1. de eigenaar van het betreffende pand aanspreken.
2. als je geen contactgegevens hebt, vraag je die bij de bestuursleden (andere bewoners) van de VVE op.
3. als zelfs dat niet lukt, ga je de gegevens van die eigenaar opvragen via de eigenaar van jouw pand.

Hoe dan ook moet je de eigenaar aanspreken. De werklui doen voeren gewoon hun opdracht uit. Hoe ze dat doen is een ander verhaal..
Maar die gegevens gaat TS van de VvE dus niet krijgen. Hij is immers geen lid en de eigenaar is een investeerder (die zich blijkbaar ook niet voorgesteld heeft). Het zou mij verbazen als de VvE persoonsgegevens aan "iedereen die belt" gaat verstrekken.

Maar dit is openbare weg. De gemeente weet precies aan wie ze ontheffing/vergunning hebben verleend voor het plaatsen van die steiger. En als ze van niets weten, dan ben je direct aan het juiste adres.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Jazco2nd
  • Laatst online: 08:08
Anoniem: 39993 schreef op maandag 1 november 2021 @ 15:16:
[...]

Maar die gegevens gaat TS van de VvE dus niet krijgen. Hij is immers geen lid en de eigenaar is een investeerder (die zich blijkbaar ook niet voorgesteld heeft). Het zou mij verbazen als de VvE persoonsgegevens aan "iedereen die belt" gaat verstrekken.

Maar dit is openbare weg. De gemeente weet precies aan wie ze ontheffing/vergunning hebben verleend voor het plaatsen van die steiger. En als ze van niets weten, dan ben je direct aan het juiste adres.
Iedereen die belt??
Ik ben jarenlang onderdeel van een VVE geweest met aardig wat huurders in het pand. Dat zijn gewoon je buren. Daar hoor je normaal mee te communiceren en dus ook in dit geval volledig mee te werken (als VVE) om de eigenaar op te sporen in geval van problemen en in contact te laten komen met zijn buren, al zijn dat huurders. Sterker nog, als huurder kan je dit probleem zeker aangeven bij de VVE via je eigenaar en als die niet bereikbaar is neem je rechtstreeks contact op met de VVE.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• eL_Jay
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 14-02-2023
Anoniem: 39993 schreef op maandag 1 november 2021 @ 15:16:
[...]

Huurders zijn in veel situaties gemachtigd om de eigenaar in de VVE te vertegenwoordigen. M.a.w. ik als huurder heb het stemrecht van de eigenaar. Tevens heb ik recht op de gerelateerde informatie vanuit de VVE. Betreft wel een zuivere WoCo geen pandjesbaas/huisjesmelker.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Erwin_83
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 15:43
Ff aan de bouwlui vragen of ze op de dag van verhuizing het platform (deel waar je op staat) boven de trap weghalen , dan heb je toch genoeg ruimte met verhuizen ?

Gasloos sinds 01-12-2017 zonder slotje of verwijdering, dus een "gevaarlijke situatie" volgens Liander. Verwarming met een Loria duo 6010. Pelletkachel voor de fun. EDIT 22-09-21 de (gevaarlijke) gasleiding in opdracht van Liander verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corset
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 15:43
Juridisch heb je geen poot om op te staan, en al had je dat wel, dan is dat proces zo tijdrovend dat het niks gaat opleveren (en nogmaals, op welke juridische gronden wil je het doen? "Ik kan wat lastiger verhuizen"? En nee dat bedoel ik niet lullig, is een oprechte vraag)

Beste wat je kan doen

1.) Wie heeft de verbouwing gestart? neem contact met hen op
2.) Mocht dat niet lukken, bel de verhuurder van de steigers, leg de situatie uit, vraag of ze kunnen meedenken. Niet gelijk gaan eisen. Iets met stroop en azijn etc.

"Whatever their future, at the dawn of their lives, men seek a noble vision of man’s nature and of life’s potential."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rukapul
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 20:41
Als die fietsen er niet staan dan moet je wel heel grote meubels hebben om er niet langs te kunnen rechts. (Lift weg is helemaal ideaal.)

Zo lomp als dit staat in combinatie met de termijn doet denken dat een vergunning wel eens kan ontbreken. Gokken op handhaving lijkt wat krap voor het weekend en dan moet de nieuwe situatie ook nog uitkomen.

De eigenaar benaderen met de vraag of aankomend weekend de steigerpaal voor de ingang, eerste platform en/of lift uit de weg kunnen lijkt pragmatischer. En anders regelen dat die fietswrakken weggaan en er omheen werken.

[ Voor 5% gewijzigd door Rukapul op 01-11-2021 18:39 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MeTooPV
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 12:33
Als het goed is gaat helemaal niemand "even" iets aanpassen aan die steiger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRANQ
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 19:57
Wat @MeTooPV ook zegt, niet de steiger aanpassen.
Deze worden geplaatst en "gekeurd", verantwoording ligt bij het steiger bedrijf.
Ondanks dat je misschien best wel snapt hoe alles weer terug moet gaat het hier om de veiligheid van de bouwvakkers en je wil daar geen enkel risico mee nemen.

Zelf zie ik op de foto's niet direct een probleem met de steiger.

Als je de fietsen weghaalt kun je gewoon onder het plateau door lopen.
Bus achter die lift parkeren en dan gooi je alles zo de bus in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PB-powell
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 28-04 20:55

PB-powell

Mr. Laziness

Knap dat een paar tweakers op basis van 2 niet al te duidelijke foto's kunnen concluderen dat de steiger niet goed is. Zeker als deze daar al enkele maanden staat (6 volgens TS), dat zal de gemeente ook wel hebben opgemerkt inmiddels dus grote kans dat daar weinig te halen valt.
Als de loopplank boven het trappenhuis tijdens je verhuizing weg kan lijkt me dat je voldoende ruimte hebt om je spullen te verhuizen, misschien iets minder makkelijk dan zonder steiger, maar hoeveel tijd en energie wil je daarin steken? Je verhuizing zelf lijkt me al geregel zat.

In de IT gaat alles automatisch, maar niets vanzelf | Marktplaats | YouTube

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1107972
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 28-04 07:41
Erwin_83 schreef op maandag 1 november 2021 @ 18:21:
Ff aan de bouwlui vragen of ze op de dag van verhuizing het platform (deel waar je op staat) boven de trap weghalen , dan heb je toch genoeg ruimte met verhuizen ?
Bij dit type systeem steiger is het niet mogelijk om het platform er even uit te halen. De platform en leuningen maken deel uit van de constructie en kunnen en mogen daarom niet verwijderd worden.

Wil je het platform demonteren dan zal je de steiger erboven in zijn geheel moeten afbreken.

Zoals gezegd, even de steiger aanpassen is dus niet aan de orde.

En wat betreft de tweakers die vanaf de foto kunnen zeggen dat de steiger niet voldoet ben ik geneigd ze gelijk te geven. Er zijn genoeg indicatoren die aangeven dat deze niet voldoet aan de richtlijnen. Maar we weten niet wat de functie van de steiger is, of deze specifieke situatie getekend en berekend en welke afspraken er zijn gemaakt.

Een optie is om in overleg met de opdrachtgever een verhuis bedrijf in te huren en de rekening bij hem weg te leggen.

Maar ik vraag me wel af welke spullen dusdanig groot zijn dat ze wel door de voordeur passen maar niet onder of langs de steiger. Al is het natuurlijk niet ideaal dat deze er staat.

Acties:
  • +21 Henk 'm!

• 1107972
FRANQ schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 10:03:

Zelf zie ik op de foto's niet direct een probleem met de steiger.
Kon het niet laten om even wat puntjes op te noemen.

Geen sloffen onder de spindels
Leuningen in onderste slag zijn weggelaten in aaneengesloten vakken
Diagonale ontbreken in de onderste en bovenste slag
Ankers op meer dan 20cm onder/boven de werkvloer
Anker buizen niet horizontaal geschoort of moment vast geplaatst
Kantplanken maar sporadisch geplaatst
Leuningen aan de kopse kanten ontbreken
Afstand tussen werkvloer en gevel groter dan 15cm waardoor een binnenleuning verplicht is.
Steiger is niet volledig te zien maar een scafftag lijkt te ontbreken. Steiger mag dus niet in gebruik genomen worden.

Allemaal indicatoren die vragen om een tekening /berekening. Maar misschien, al verwacht ik het niet, is dat er ook en zijn er ook omtrent het gebruik afspraken gemaakt.

Ik hoop in ieder geval niet dat ik van de week gebeld gaat worden deze steiger goed te keuren 😉

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FRANQ
1107972 schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 11:10:
[...]

Kon het niet laten om even wat puntjes op te noemen.

Geen sloffen onder de spindels
Leuningen in onderste slag zijn weggelaten in aaneengesloten vakken
Diagonale ontbreken in de onderste en bovenste slag
Ankers op meer dan 20cm onder/boven de werkvloer
Anker buizen niet horizontaal geschoort of moment vast geplaatst
Kantplanken maar sporadisch geplaatst
Leuningen aan de kopse kanten ontbreken
Afstand tussen werkvloer en gevel groter dan 15cm waardoor een binnenleuning verplicht is.
Steiger is niet volledig te zien maar een scafftag lijkt te ontbreken. Steiger mag dus niet in gebruik genomen worden.

Allemaal indicatoren die vragen om een tekening /berekening. Maar misschien, al verwacht ik het niet, is dat er ook en zijn er ook omtrent het gebruik afspraken gemaakt.
Bedoelde voor het verhuizen, qua ruimte. ;)

Dikke kans dat de aannemer de steiger zelf geplaatst heeft, en er dus helemaal geen keuring plaatsvind.
zie namelijk ook geen labels van de verhuurder of dat zakje met de papieren.

Maar jij als pro, let natuurlijk op andere details :)
Die missende diagonalen zorgt er toch voor dat het geheel gigantisch staat te schudden, dat werkt toch voor geen meter.
Ik hoop in ieder geval niet dat ik van de week gebeld gaat worden deze steiger goed te keuren 😉
of juist wel, lekker snel klaar :P

[ Voor 13% gewijzigd door FRANQ op 02-11-2021 11:18 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 1107972
FRANQ schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 11:15:
[...]

Bedoelde voor het verhuizen, qua ruimte. ;)

Dikke kans dat de aannemer de steiger zelf geplaatst heeft, en er dus helemaal geen keuring plaatsvind.
zie namelijk ook geen labels van de verhuurder of dat zakje met de papieren.

Maar jij als pro, let natuurlijk op andere details :)

[...]

of juist wel, lekker snel klaar :P
Dan heb ik je verkeerd begrepen en zitten we toch op één lijn.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FRANQ
1107972 schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 11:19:
[...]

Dan heb ik je verkeerd begrepen en zitten we toch op één lijn.
Gaat er vooral om dat mensen niet zoiets hebben van we trekken dat platform er even uit.
Of die schoor (die hier niet geplaatst is).

Ze creëren op dat moment een gevaarlijke situatie, en als ze vergeten iets terug te plaatsen of verkeerd terugplaatsen dan is de situatie helemaal gevaarlijk (niet meer in een blik te zien dat er gerommeld is aan de steiger)
En als hij gekeurd is, vermoed ik dat hij achteraf opnieuw gekeurd moet worden (??)

Maar grootste ellende ontstaat wanneer er iets op die dag of een week later gebeurd, wie is er dan aansprakelijk?

Mensen moeten gewoon met hun "poten" van steigers afblijven.
Of ze nou wel of niet denken te weten wat ze doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsoy
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14:26
Persoonlijk zou ik geen goed gevoel hebben bij deze steiger wetende dat er dusdanig veel veiligheidsrisico's zijn. Stel je voor dat er volgende week een ongeluk mee gebeurt, pal voor je woning.
Mes snijdt tevens aan twee kanten. Gemeente dus even inlichten dat er een veiligheids- en brandveiligheidsrisico voor je deur opgesteld staat.
Ik zou de route via de eigenaar lekker overslaan, dat kost je enkel tijd. Sommigen reageren pas als er (financiële) consequenties dreigen, en dat kan de gemeente mooi regelen.

Lenovo W520 - i7 2720QM - 8GB DDR3 1333Mhz - 1080p - Nvidia 1000M - 9 cell accu

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:21
@robbinonline Is het gelukt met verhuizen? Is de steiger een hindernis gebleken?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• onno oliver
  • Registratie: Februari 2021
  • Laatst online: 20-04 09:02
Soms kan de lokale brandweer helpen met dit soort steiger zaken.
Even een belletje van er staat wat op de stoep en ik constateer een gevaarlijke werk situatie in mijn straat kunnen jullie even komen kijken aub? Niet via nood nummer bellen maar gewoon met dat van de kazerne anders komt de politie ook langs.
Regelmatig rijden ze door straten om te kijken of ze ergens obstakels zijn. Als oefening om de verkeerssituatie(s) te beoordelen.

[ Voor 0% gewijzigd door onno oliver op 08-11-2021 11:57 . Reden: . vergeten ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheZenMeister
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 01-05-2024
Je snap zelf toch ook wel dat dit soort posts niet de bedoeling zijn

[ Voor 85% gewijzigd door Standeman op 08-11-2021 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeesterPieter
  • Registratie: Februari 2017
  • Laatst online: 14:11

MeesterPieter

PnP Pinball

je kan ook nog bij inspectie SZW melding maken

Volg HIER mijn Zelfbouw Flipperkast Build

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pietervs
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online

Pietervs

is er al koffie?

werklui een paar tientjes in de zak stoppen zodat je gebruik mag maken van de lift is geen optie? :)

Pvoutput 3.190 Wp Zuid; Marstek Venus 5.12 kWh; HW P1; BMW i4 eDrive40

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Valorian
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 17:36
Pietervs schreef op maandag 8 november 2021 @ 13:40:
werklui een paar tientjes in de zak stoppen zodat je gebruik mag maken van de lift is geen optie? :)
Die lift is leuk voor een paar doosjes maar juist de onhandige grote zaken (wasmachine, bedden, bankstellen etc) krijg je dan alsnog niet handig naar binnen want passen ook niet door het raam…

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• warhamstr
PB-powell schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 10:20:
Knap dat een paar tweakers op basis van 2 niet al te duidelijke foto's kunnen concluderen dat de steiger niet goed is.
Knap he!? Ervaring heet dat.

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• LankHoar
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 20:54

LankHoar

Langharig tuig

Xander schreef op zondag 7 november 2021 @ 23:49:
@robbinonline Is het gelukt met verhuizen? Is de steiger een hindernis gebleken?
Toch jammer dat @robbinonline niet even laat weten hoe het is afgelopen. Ons een beetje lekker maken met foto's van een zeer slecht geplaatste steiger, en een spannende verhuizing (gaat het passen of niet). Dan wil ik weten hoe het afloopt ook :P

When life throws you a curve, lean into it and have faith!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sport_Life
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:44

Sport_Life

Solvitur ambulando

1107972 schreef op dinsdag 2 november 2021 @ 11:10:
[...]

Ze kunnen beter jou bellen dan een ambulance.

PV: 9360 WP WZW/ONO | Warmtepomp: Toshiba Estia 11KW 3fase | A+++ | Zappi v2.1

Pagina: 1