Mijn zoon heeft een computer gekregen en het werkte prima tot er dingen verwijderd en geïnstalleerd moesten worden. Hij blijkt geen administrator te zijn terwijl dat wel in de Windows staat. Er blijkt ook een clover boot op te zitten. Daar staan drie schrijven in die alle drie Windows heten maar 1 werkt er maar. Nergens zie ik hoe de andere te verwijderen. Ook Windows opnieuw installeren of herstellen werkt niet want er is geen toestemming word er aangegeven. Heb al in de veilige modus van alles geprobeerd maar toch geen toestemming genoeg voor bepaalde mappen. Weet iemand hoe je de bios kan herinstalleren of alles kan verwijderen en gewoon opnieuw beginnen? Of zijn er andere oplossingen waar ik nog niet aan gedacht heb? Hij kan bepaalde programma’s (denk die echt iets in het systeem te zoeken hebben) niet installeren of gebruiken. Ook systeem bestanden wijzigen of verwijderen gaat niet.
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 pro en clover boot
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb: opdrachtprompt gebruiken, veilige modus, Windows herstellen enz enz
...
Alvast bedankt 🙏
Relevante software en hardware die ik gebruik
Windows 10 pro en clover boot
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb: opdrachtprompt gebruiken, veilige modus, Windows herstellen enz enz
...
Alvast bedankt 🙏