Hallo,
Ik heb vandaag fifa 22 gekocht sinds fifa 16 niet meer gespeeld. Ik start vol goede moed fifa 22 op en krijg meteen de melding wachtwoord opnieuw instellen zie foto::strip_exif()/f/image/j8VWnsw4DBvARhLCKwzwfb29.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik denk shit xs4all heb ik sinds 2010 niet meer. Hoe kom ooit weer in mijn account. Ik heb meteen contact gezocht met EA via de chat. Zij kunnen het account omzetten als ik bepaalde vragen goed heb.
Zoals wat was je ip toen je inlogde.
wat was je laatste aankopen
je laatste inlog.
geboorte datum
laatste aankopen.
Heel vragen heb ik geen idee van omdat, het dus meer dan 11 jaar geleden is dat ik het laatste heb ingelogd met xs4all. Zij willen/kunnen mij dan ook niet verder helpen. En ik wil dat ze het account ontkoppelen dan kan ik weer inloggen met een andere mail adres. Maar ik krijg dat niet voor elkaar.
Hebben jullie nog tips wat ik kan doen ik hoor ze graag!
Ik heb vandaag fifa 22 gekocht sinds fifa 16 niet meer gespeeld. Ik start vol goede moed fifa 22 op en krijg meteen de melding wachtwoord opnieuw instellen zie foto:
:strip_exif()/f/image/j8VWnsw4DBvARhLCKwzwfb29.jpg?f=fotoalbum_large)
Ik denk shit xs4all heb ik sinds 2010 niet meer. Hoe kom ooit weer in mijn account. Ik heb meteen contact gezocht met EA via de chat. Zij kunnen het account omzetten als ik bepaalde vragen goed heb.
Zoals wat was je ip toen je inlogde.
wat was je laatste aankopen
je laatste inlog.
geboorte datum
laatste aankopen.
Heel vragen heb ik geen idee van omdat, het dus meer dan 11 jaar geleden is dat ik het laatste heb ingelogd met xs4all. Zij willen/kunnen mij dan ook niet verder helpen. En ik wil dat ze het account ontkoppelen dan kan ik weer inloggen met een andere mail adres. Maar ik krijg dat niet voor elkaar.
Hebben jullie nog tips wat ik kan doen ik hoor ze graag!