Fifa 22 Wachtwoord opnieuw instellen EA problemen

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs911
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:22
Hallo,
Ik heb vandaag fifa 22 gekocht sinds fifa 16 niet meer gespeeld. Ik start vol goede moed fifa 22 op en krijg meteen de melding wachtwoord opnieuw instellen zie foto:Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/aR3PEtPjPRTYg93b2nV3ShMORwo=/x800/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/j8VWnsw4DBvARhLCKwzwfb29.jpg?f=fotoalbum_large

Ik denk shit xs4all heb ik sinds 2010 niet meer. Hoe kom ooit weer in mijn account. Ik heb meteen contact gezocht met EA via de chat. Zij kunnen het account omzetten als ik bepaalde vragen goed heb.
Zoals wat was je ip toen je inlogde.
wat was je laatste aankopen
je laatste inlog.
geboorte datum
laatste aankopen.
Heel vragen heb ik geen idee van omdat, het dus meer dan 11 jaar geleden is dat ik het laatste heb ingelogd met xs4all. Zij willen/kunnen mij dan ook niet verder helpen. En ik wil dat ze het account ontkoppelen dan kan ik weer inloggen met een andere mail adres. Maar ik krijg dat niet voor elkaar.
Hebben jullie nog tips wat ik kan doen ik hoor ze graag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sypie
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Je kunt op veel vragen wel antwoord geven maar misschien niet heel exact:
Je IP-adres kun je lastig weten, zeker niet na zoveel tijd.

Je laatste inlog zou je wel een tijdsvak kunnen geven, bijvoorbeeld: tussen 1-3-2010 en 1-5-2011.
Je geboortedatum kun je hopelijk nog herinneren. Mocht je daar geen actieve herinnering meer aan hebben dan staat die hopelijk op je ID-bewijs of paspoort.
Je laatste aankopen: je kunt wel zeggen dat dit waarschijnlijk spelletje X is geweest of dat het ook spel Y of Z geweest zou kunnen zijn. Noem namen van spellen waarvan je in ieder geval weet dat je ze ooit hebt gekocht via EA.

Je hoeft waarschijnlijk, zeker niet na zo een lange tijd, geen 10 uit 10 goed te hebben. Zo lang je antwoorden binnen je account passen zit je al snel veilig schat ik in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thijs911
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 21:22
Dat heb ik dus geprobeerd maar daar trappen ze niet in.
Geboorte datum neem ik aan dat die goed is. Net zoals 06 nummer.
Maar ze hameren erg op die ip adres maar werkelijk geen idee wat ik toen had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SR8
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

SR8

Aangezien je op een Playstation speelt, kan je toch inloggen met je PSN gegevens:
I can't log in to my personal email

Try logging in to your EA Account right here on EA Help using your connected platform account where you play your EA games.

To do that:

Click Log In at the top of any page on EA Help.

On the pop-up window that appears, choose to log in with your PlayStation Network account, Xbox Live account, Steam account, or Facebook account:

Afbeeldingslocatie: https://eaassets-a.akamaihd.net/wwce-hc-aem-dispatcher/eahelp/articles/account/ea-help-login-window-with-first-party-login-buttons.jpg

EA Help sign in window highlighting first-party login buttons for Facebook, PSN, Xbox Live, and Steam

Once you choose, another pop-up will appear for the platform you chose. Log in using your sign-in details for that account. If the account you sign into is linked to an EA Account, you’ll now be logged in on EA Help. You can view your account information and make updates in the EA Account Settings portal by clicking Accounts > Change email address.