Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Dit systeem is bedoeld om voornamelijk mee te gamen en video's te maken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De max prijs ligt op 3500.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, de monitor 1440p.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De standaard componenten voor een complete build: CPU/GPU/MOBO/Voeding/RAM/Behuizing/CPU-Koeler/Opslag
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur voor merk, wel wil ik een systeem dat niet teveel lawaai maakt. Ik merk dat BeQuiet een merk is dat zich vooral richt op stillere systemen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stil High End Gaming Systeem, die de komende 5 jaar doorkan zonder aanpassingen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb mij verdiept in de componenten, maar graag hoor ik alsnog adviezen van de mensen die hier dagelijks mee te maken hebben. De laatste keer dat ik me in een systeem verdiept hebt is bijna 10 jaar geleden en ik moet zeggen dat de informatie die nu te verkrijgen is, per bron ook kan verschillen.
Ik wil graag meningen over de componenten en verbeteringen. De grootste aanbevelingen zouden voor mij zijn: Verbetering in prestaties en minder decibels en uiteraard als componenten niet passen (compatibel/formaat).
Dit systeem is bedoeld om voornamelijk mee te gamen en video's te maken.
Wat mag het systeem gaan kosten?
De max prijs ligt op 3500.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ja, de monitor 1440p.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De standaard componenten voor een complete build: CPU/GPU/MOBO/Voeding/RAM/Behuizing/CPU-Koeler/Opslag
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb geen voorkeur voor merk, wel wil ik een systeem dat niet teveel lawaai maakt. Ik merk dat BeQuiet een merk is dat zich vooral richt op stillere systemen.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een stil High End Gaming Systeem, die de komende 5 jaar doorkan zonder aanpassingen.
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik heb mij verdiept in de componenten, maar graag hoor ik alsnog adviezen van de mensen die hier dagelijks mee te maken hebben. De laatste keer dat ik me in een systeem verdiept hebt is bijna 10 jaar geleden en ik moet zeggen dat de informatie die nu te verkrijgen is, per bron ook kan verschillen.
Ik wil graag meningen over de componenten en verbeteringen. De grootste aanbevelingen zouden voor mij zijn: Verbetering in prestaties en minder decibels en uiteraard als componenten niet passen (compatibel/formaat).
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 9 5900X Boxed | € 529,- | € 529,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte B550 AORUS ELITE V2 | € 124,94 | € 124,94 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte RTX 3080 Ti EAGLE 12G | € 1.649,- | € 1.649,- |
| 1 | Behuizingen | be quiet! Pure Base 500DX Zwart | € 94,90 | € 94,90 |
| 1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock 4 | € 60,87 | € 60,87 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Flare X F4-3200C16D-32GFX | € 135,- | € 135,- |
| 1 | Voedingen | Corsair RM850x (2018) (EU-model) Zwart | € 129,90 | € 129,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 1TB | € 111,- | € 111,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.834,61 | ||