Bitcoins omzetten naar euro

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre-nl
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12-03 17:52
Mijn vraag

Jongstleden wilde ik wat bitcoins die ik had omzetten naar euro's maar dat is nog al een werk.
ik moest behalve mijn ID gegevens tegen rekening en dergelijk een video maken waar ik duidelijk bepaalde tref woorden moest zeggen.
Al met al heeft mij dit enkele dagen gekost om allemaal te regelen waarna ik nogmaals een 5 werkdagen moest wachten voordat het daadwerkelijk op mijn tegenrekening stond.

Resume wat doe ik verkeerd want dit was geen prettige ervaring. of is dit de manier zoals het nu eenmaal moet/gaat?

Relevante software en hardware die ik gebruik
NVT

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
NVT

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• St@m
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 22:18

St@m

@ Your Service

Je hebt moeten bewijzen dat je bent wie je zegt dat je bent. Volgende keer zal het sneller gaan. Die 5 werkdagen zal wel liggen aan de exchange waar je handelt.

Zoek maar even op KYC.

vuurwerk - vlees eten - tuinkachel - bbq - alcohol - voetbalwedstrijden - buitenfestivals - houtkachels

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grvy
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:23

Grvy

Bot

Working as intended. Zoiets heet beveiliging. Vervelend maar niks aan te doen.

Dit is een account.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:46

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Met dank aan de DNB en overheden. Om het topic nog nuttig te maken: waar heb je het uiteindelijk omgezet en is het inmiddels probleemloos op je bankrekening gekomen?

@richard1074 in het verleden gebruikte ik daar Bitonic.nl voor maar door de DNB moet je daar tegenwoordig ook meer gegevens aanleveren dus de eerste maal moet je daar even doorheen.

[ Voor 36% gewijzigd door sh4d0wman op 31-10-2021 12:50 ]

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard1074
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:09
Ik gebruik daar Binance voor. Geen prettige interface vind ik. Als iemand een betere en snellere weet dan hoor ik het graag. Ik moet dan eerst van mijn wallet naar Binance en dan naar Bankrekening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Andre-nl
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 12-03 17:52
sh4d0wman schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 12:48:
Met dank aan de DNB en overheden. Om het topic nog nuttig te maken: waar heb je het uiteindelijk omgezet en is het inmiddels probleemloos op je bankrekening gekomen?

@richard1074 in het verleden gebruikte ik daar Bitonic.nl voor maar door de DNB moet je daar tegenwoordig ook meer gegevens aanleveren dus de eerste maal moet je daar even doorheen.
Waar heb ik het omgezet: Satos. B.V
en het stond idd naar 5 werkdagen erop

maar het koste mij diverse filmpjes maken (want je moet exacte vermelden wat men in voorbeeld geeft)
Clue van deze vraag is moet dit idd overal zo? Want dit was uiterst vervelend ervaring wat mij aan denken heeft gezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sh4d0wman
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 14:46

sh4d0wman

Attack | Exploit | Pwn

Yep KYC is nu algeheel verplicht bij exchanges en brokers. Daar mag je de overheid voor bedanken. Per bedrijf verschilt de procedure.

Adres gegevens en ID zijn overal verplicht. Soms een mobiel nummer en/of proof of residence. Voor eigen wallets het signeren met private key van een message of het adres in beeld brengen samen met het bedrag dat je overboekt, etc.

Voor kleine bedragen is een Bitcoin ATM een oplossing maar die staan niet overal en je hebt een hoge fee. P2P dus in persoon Bitcoin voor fiat omwisselen kan ook maar is minder veilig (hallo man met boormachine) en je moet rekening houden met vals geld biljetten.

Meestal is verificatie eenmalig. Hooguit Bitcoin wallet verificatie opnieuw wanneer je een nieuw adres gebruikt. Een andere uitdaging is in 2015 instappen en nu cashen. Dan kun je met serieuze bedragen meer aandacht van de broker of bank krijgen....

This signature has been taken down by the Dutch police in the course of an international lawenforcement operation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tito129
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:03
richard1074 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 12:49:
Ik gebruik daar Binance voor. Geen prettige interface vind ik. Als iemand een betere en snellere weet dan hoor ik het graag. Ik moet dan eerst van mijn wallet naar Binance en dan naar Bankrekening.
Kan dit nog wel met binance? Withdraw is altijd uitgeschakeld..

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
van binancewallet naar binance creditcard.
van binance credicard naar revolut credicard.
van revolut creditcard naar betaal rekening.

dat is de route die ik gebruik om geld via de normale betaal rekening uit te geven

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ernemmer
  • Registratie: Juli 2009
  • Niet online
Andre-nl schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 12:41:
Mijn vraag

Jongstleden wilde ik wat bitcoins die ik had omzetten naar euro's maar dat is nog al een werk.
ik moest behalve mijn ID gegevens tegen rekening en dergelijk een video maken waar ik duidelijk bepaalde tref woorden moest zeggen.
Al met al heeft mij dit enkele dagen gekost om allemaal te regelen waarna ik nogmaals een 5 werkdagen moest wachten voordat het daadwerkelijk op mijn tegenrekening stond.

Resume wat doe ik verkeerd want dit was geen prettige ervaring. of is dit de manier zoals het nu eenmaal moet/gaat?

Relevante software en hardware die ik gebruik
NVT

Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
NVT
Bij www.Bl3p.eu staat het geld met 1 dag op je rekening, ik gebruik het al jaren en werkt altijd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• merauder
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-09 19:22
jack zomer schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 14:43:
van binancewallet naar binance creditcard.
van binance credicard naar revolut credicard.
van revolut creditcard naar betaal rekening.

dat is de route die ik gebruik om geld via de normale betaal rekening uit te geven
Zelf had ik voorheen ook deze route. Tegenwoordig neem ik een shortcut, namelijk van Binance -> Binance card -> uitgave. De bankrekening houdt ik steeds meer buitenspel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richard1074
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 23:09
Tito129 schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 14:36:
[...]

Kan dit nog wel met binance? Withdraw is altijd uitgeschakeld..
Je hebt gelijk. Dat kan niet meer. Had het al een paar maanden niet meer actief gebruikt. Ben aan het hodlen. 😉
Ik zal eens naar bitonic kijken. Ziet er goed uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefding
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-09 18:11
Via coinbase naar de bank werkt bij mij ook goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BansheeBoy
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 15-09 09:08
kleefding schreef op dinsdag 9 november 2021 @ 19:02:
Via coinbase naar de bank werkt bij mij ook goed
Hoe snel gaat dat?

:{ ²

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kleefding
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-09 18:11
Dezelfde dag nog. (binnen 3 uur in mijn geval)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

merauder schreef op donderdag 4 november 2021 @ 21:34:
[...]

Zelf had ik voorheen ook deze route. Tegenwoordig neem ik een shortcut, namelijk van Binance -> Binance card -> uitgave. De bankrekening houdt ik steeds meer buitenspel.
Afhankelijk van het bedrag natuurlijk. Binance "funds are safu" maar het zou de eerste exchange niet zijn die met de noorderzon en je knaken verdwijnt.

Binance - Revolut - SEPA overboeking is een prima manier. De eerste keer opzetten kost je even een uurtje, daarna kan je het in 2 minuten doen wanneer nodig. Limieten: 870euro per dag met de virtuele card totdat je de fysieke Binance card ontvangt. Daarna 8700 euro per dag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ozza
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:28
Waarom niet via Bitvavo naar bankrekening of is dat niet aan te raden?

• plank
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 07-09 11:31
Ik denk idd van binance naar bitvavo en dan van bitvavo naar je bankrekening?
Pagina: 1