Beste mede-Tweakers,
Ik ben momenteel in het bezit van een Node 202 behuizing. Deze staat in een open vak van mijn TV meubel. https://www.tv-meubels.nl...n-vak-en-klep-in-wit.html
De kast is dieper gemaakt zodat de Node 202 erin kan staan met de kabels erachter.
De PC wordt gebruikt om te gamen.
De volgende onderdelen zitten hierin:
Onder de GPU zitten nog 2 noctua fans die ligt naar de GPU zuigen en op de CPU zit een hogere noctua koeler die eigenlijk direct lucht van buiten aan zuigt. Toch wordt de PC erg luidruchtig tijdens het spelen van games. Onder de behuizing zitten extra hoge pootjes van ca. 3cm voor extra lucht.
Nu zit ik toch te denken om de behuizing te vervangen. Tenzij jullie met goede opties komen.
Ik zit te denken aan deze behuizing van Lian li:
pricewatch: Lian Li Q58X4 Zwart
Kan ik bovenin een cpu waterkoeler toevoegen? Of blaast deze lucht naar buiten? Of naar binnen?
De algeme vraag is eigenlijk: hoe zouden jullie dit aanraden?
Alvast bedankt
Ik ben momenteel in het bezit van een Node 202 behuizing. Deze staat in een open vak van mijn TV meubel. https://www.tv-meubels.nl...n-vak-en-klep-in-wit.html
De kast is dieper gemaakt zodat de Node 202 erin kan staan met de kabels erachter.
De PC wordt gebruikt om te gamen.
De volgende onderdelen zitten hierin:
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-9600K Boxed | € 182,- | € 182,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus I Z390 Pro Wifi | € 192,95 | € 192,95 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce RTX 2070 Super Ventus OC | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Node 202 | € 84,70 | € 84,70 |
| 1 | Processorkoeling | Noctua NH-L9i | € 41,95 | € 41,95 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LPX CMK16GX4M2B3200C16 | € 69,- | € 69,- |
| 1 | Voedingen | Seasonic Focus SGX Gold 650 | € 124,90 | € 124,90 |
| 1 | Solid state drives | Samsung 840 Pro 256GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo 500GB | € 77,77 | € 77,77 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 773,27 | ||
Onder de GPU zitten nog 2 noctua fans die ligt naar de GPU zuigen en op de CPU zit een hogere noctua koeler die eigenlijk direct lucht van buiten aan zuigt. Toch wordt de PC erg luidruchtig tijdens het spelen van games. Onder de behuizing zitten extra hoge pootjes van ca. 3cm voor extra lucht.
Nu zit ik toch te denken om de behuizing te vervangen. Tenzij jullie met goede opties komen.
Ik zit te denken aan deze behuizing van Lian li:
pricewatch: Lian Li Q58X4 Zwart
Kan ik bovenin een cpu waterkoeler toevoegen? Of blaast deze lucht naar buiten? Of naar binnen?
De algeme vraag is eigenlijk: hoe zouden jullie dit aanraden?
Alvast bedankt