Ik speel online Counterstrike. Sinds een tijdje krijg ik onder het spelen vage vastlopers en soms sluit mijn counterstrike plotseling zichzelf af. Ik heb ook Q3 gespeelt en daar liep hij ook vast. Ik heb ook Half Life geinstalleerd en daaroverheen CS maar daar deden zich dezelfde problemen voor (Ik speel normaal met retail versie).
Nu heb ik het volgende geprobeerd om de problemen op te lossen:
- Ik had eerst de drivers voor mijn videokaart van asus geinstalleerd maar nu heb ik de nVidia drivers geinstalleerd.
- Ik heb een programma geinstalleerd om mijn videokaart in de gaten te houden geinstalleerd (van asus zat bij vidoekaart).
- Ik had eerst Win98 geinstalleerd, nu heb ik Win2k geinstalleerd nog steeds dezelfde problemen.
Ik heb hier een Atlon classic 800mhz, asus v6600, MS-6167 mobo en 256 pc100 SDRAM.
Ik denk nu dus dat het een hardware probleem is.
Wat kan ik nu nog doen?
Nu heb ik het volgende geprobeerd om de problemen op te lossen:
- Ik had eerst de drivers voor mijn videokaart van asus geinstalleerd maar nu heb ik de nVidia drivers geinstalleerd.
- Ik heb een programma geinstalleerd om mijn videokaart in de gaten te houden geinstalleerd (van asus zat bij vidoekaart).
- Ik had eerst Win98 geinstalleerd, nu heb ik Win2k geinstalleerd nog steeds dezelfde problemen.
Ik heb hier een Atlon classic 800mhz, asus v6600, MS-6167 mobo en 256 pc100 SDRAM.
Ik denk nu dus dat het een hardware probleem is.
Wat kan ik nu nog doen?