Hallo,
Sinds een tijd zijn we uitgebreid aan het kijken om zonnepanelen te laten installeren. Ik heb een mooie offerte gekregen maar één ding vind ik vreemd. Er wordt een-fase gespecificeerd. Kan dat in dit geval?
Het wordt een installatie op drie dakvlakken:
- 5x 365Wp WZW, helling 38gr, Enphase IQ7+
- 2x 465Wp WZW, helling 11gr (dakkapel met schuin dak), Enphase IQ7A
- 6x 465Wp ONO, helling 11gr (dakkapel met schuin dak), Enphase IQ7A
Totaal uitgaande piekvermogen van de micro omvormers is 5x290VA+8x366VA = 4378VA
Kan dit dan op één van de drie 25A fases aangesloten worden? Limiteert de Envoy dan zelf de stroom? En zo ja is dit qua opbrengst wel handig?
Zo nee, wat is dan wijsheid? Ik heb geen loze leiding naar de meterkast, dus gebruik maken van de wasmachine en/of droger groep zou wel handig zijn
Grof plaatje uit de offerte voor het idee:
Sinds een tijd zijn we uitgebreid aan het kijken om zonnepanelen te laten installeren. Ik heb een mooie offerte gekregen maar één ding vind ik vreemd. Er wordt een-fase gespecificeerd. Kan dat in dit geval?
Het wordt een installatie op drie dakvlakken:
- 5x 365Wp WZW, helling 38gr, Enphase IQ7+
- 2x 465Wp WZW, helling 11gr (dakkapel met schuin dak), Enphase IQ7A
- 6x 465Wp ONO, helling 11gr (dakkapel met schuin dak), Enphase IQ7A
Totaal uitgaande piekvermogen van de micro omvormers is 5x290VA+8x366VA = 4378VA
Kan dit dan op één van de drie 25A fases aangesloten worden? Limiteert de Envoy dan zelf de stroom? En zo ja is dit qua opbrengst wel handig?
Zo nee, wat is dan wijsheid? Ik heb geen loze leiding naar de meterkast, dus gebruik maken van de wasmachine en/of droger groep zou wel handig zijn
Grof plaatje uit de offerte voor het idee:
:strip_exif()/f/image/PP1wSDkNWW2VSjjDlixioAQv.jpg?f=fotoalbum_large)