Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xbeautifulx
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 03-04 19:07
Binnenkort wil ik een mobiele sim only abbonement gaan afsluiten (looptijd 2 jaar). Unlimited met 5g. Al jaren zit ik bij Tele2 (op dit adres is nog iemand met een tele2 abbonement). Welke provider raden jullie aan? Mijn 1e gedachte was T-mobile omdat die schijnbaar het best geteste netwerk heeft. Echter is Tele2 €27 per maand en T-mobile €35 voor unlimited. Is dit de meerprijs waard? Op dit adres zijn ookal meerdere Vodafone abbonementen en een Ziggo alles in pakket. Vodafone bied daarom korting aan €27,50 voor unlimited, plus extra zenders. Wat ik wel had begrepen is dat Vodafone veel storing heeft, en dat er op bepaalde plekken geen goede dekking is. Als dat daadwerkelijk zo dan valt die af, ondanks dat het zo aantrekkelijk word gemaakt. Wat is de beste optie volgens jullie? Is dat een van deze providers of toch een andere?

Beste antwoord (via xbeautifulx op 31-10-2021 19:57)

• AMD and INTEL
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 14-08 00:08
xbeautifulx schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 01:03:
Binnenkort wil ik een mobiele sim only abbonement gaan afsluiten (looptijd 2 jaar). Unlimited met 5g. Al jaren zit ik bij Tele2 (op dit adres is nog iemand met een tele2 abbonement). Welke provider raden jullie aan? Mijn 1e gedachte was T-mobile omdat die schijnbaar het best geteste netwerk heeft. Echter is Tele2 €27 per maand en T-mobile €35 voor unlimited. Is dit de meerprijs waard? Op dit adres zijn ookal meerdere Vodafone abbonementen en een Ziggo alles in pakket. Vodafone bied daarom korting aan €27,50 voor unlimited, plus extra zenders. Wat ik wel had begrepen is dat Vodafone veel storing heeft, en dat er op bepaalde plekken geen goede dekking is. Als dat daadwerkelijk zo dan valt die af, ondanks dat het zo aantrekkelijk word gemaakt. Wat is de beste optie volgens jullie? Is dat een van deze providers of toch een andere?
Het eerste punt is dat T-Mobile en Tele2 het zelfde netwerk gebruiken. Daarvoor hoef je dus niet te switchen!

Vodafone is prima, maar verwacht wel echt een stuk lagere snelheid op het netwerk van vodafone. Ik zou het nieteens 5g willen noemen ( dat is op alle netwerken in Nederland tot nu toe, maar vodafone is wel ja.. langzamer dan 4g van kpn of tmobile zelfs vaak. ) ( in steden is het anders )

Als je echt het beste netwerk wilt, dan is dat KPN :

https://www.speedtest.net/awards/kpn/

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Lathummer
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 05-02-2022
Tele2 of T-Mobile is hetzelfde netwerk. Dat maakt voor jou dus niks uit.
Vodafone is ook gewoon een stabiel netwerk. Deze maand wel 3 storingen geweest maar dat had ook net zo goed bij kpn of tmobile kunnen gebeuren. Op zich zijn alle 3 de netwerken in Nederland stabiel en goed en zijn er niet veel verschillen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FreakNL
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14:11

FreakNL

Well do ya punk?

Vodafone is gewoon prima hoor. Sowieso overal 4G dekking en bijna overal 5G

https://www.vodafone.nl/s...r-search-postal-code=4033

[ Voor 72% gewijzigd door FreakNL op 31-10-2021 06:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Je wilt unlimited, daarvoor moet je bij de netwerkaanbieders zelf kijken en kun je alle virtuele provides negeren (Simyo, HollandseNieuwe etc).
Dan is het vergelijken simpel. De kwaliteit is hetzelfde, dus kun je selecteren op prijs. Let hierbij vooral op combi deals met bijvoorbeeld je vast internet abonnement.

🌞🍃

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• AMD and INTEL
  • Registratie: April 2016
  • Laatst online: 14-08 00:08
xbeautifulx schreef op zondag 31 oktober 2021 @ 01:03:
Het eerste punt is dat T-Mobile en Tele2 het zelfde netwerk gebruiken. Daarvoor hoef je dus niet te switchen!

Vodafone is prima, maar verwacht wel echt een stuk lagere snelheid op het netwerk van vodafone. Ik zou het nieteens 5g willen noemen ( dat is op alle netwerken in Nederland tot nu toe, maar vodafone is wel ja.. langzamer dan 4g van kpn of tmobile zelfs vaak. ) ( in steden is het anders )

Als je echt het beste netwerk wilt, dan is dat KPN :

https://www.speedtest.net/awards/kpn/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xbeautifulx
  • Registratie: Oktober 2021
  • Laatst online: 03-04 19:07
Bedankt voor alle reacties. Uiteindelijk gekozen voor KPN. Iets duurder in de maand, maar uiteindelijk wel voordeel.
Pagina: 1