Ik ben bezig mijn zolder van wat opbergruimte te voorzien. Nu heb ik aan 3 kanten een schuine wand in mijn jaren 30 woning. Ik wil hier schuifdeuren op de plek van de liggende balken gaan maken (op +/- 80 cm)
Nu zijn er 2 systemen, rollende en hangende systemen, zoals hier bij Gamma.
Bijkomende uitdaging is nu, dat de horizontale balk scheef loopt ten opzichte van de vloer; links is de afstand 80cm en rechts 85 cm. Lijkt me niet te doen om hier een hangend systeem bij te maken.
Dat zou betekenen dat ik beter voor een rollend systeem kan gaan (rails op de vloer), waarbij de bovenkant van de schuifdeuren (scheef dus) achter de balk verdwijnt en het visueel netjes lijkt.
Ik denk aan het monteren van ikea frontjes, zodat ik geen zaag- en schilderwerk heb.
Denk ik dan goed? Of gaat dit sowieso niet netjes worden?
Nu zijn er 2 systemen, rollende en hangende systemen, zoals hier bij Gamma.
Bijkomende uitdaging is nu, dat de horizontale balk scheef loopt ten opzichte van de vloer; links is de afstand 80cm en rechts 85 cm. Lijkt me niet te doen om hier een hangend systeem bij te maken.
Dat zou betekenen dat ik beter voor een rollend systeem kan gaan (rails op de vloer), waarbij de bovenkant van de schuifdeuren (scheef dus) achter de balk verdwijnt en het visueel netjes lijkt.
Ik denk aan het monteren van ikea frontjes, zodat ik geen zaag- en schilderwerk heb.
Denk ik dan goed? Of gaat dit sowieso niet netjes worden?