Beste oplossing voor meerdere draadloze speakers in 1 ruimte

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMyOpinion
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 01-10 09:23
Beste Tweakers,

Wij zijn bezig met een grote verbouwing en willen straks onderstaande woonsituatie:
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/50hm53ReZ7AelZNJtLJ-zL4pZ9U=/800x/filters:strip_exif()/f/image/AOGIVnoO28USHFozAhQQyFnk.png?f=fotoalbum_large

Wij hebben nu een Denon X2000 voor onze surround ervaring. Echter zouden we straks het volgende willen:
  • Via meerdere draadloze speakers in de hele ruimte muziek kunnen luisteren;
  • Het volume van de speakers op de eettafel en op kookeiland onafhankelijk van elkaar kunnen bedienen. (Dus als je bijvoorbeeld aan de eettafel zit het geluid daar zachter zetten);
  • Films in surround kunnen kijken middels front speaker of soundbar bij tv en sateliet speakers achter bank. Dus op die momenten uitschakelen speakers in keuken en eettafel;
  • 3xHDMI in: Ziggo, Chromecast, PS5 en 1xHDMI out;
  • OPTIE: Google Assistant om bv in keuken een timer aan te zetten of tegelijk over alle speakers radio/Spotify te laten streamen;
  • OPTIE: Om wellicht budget redenen kan subwoofer later aangeschaft worden.
Ik ben zelf al op zoek geweest, maar weet eigenlijk niet welke zoektermen ik moet gebruiken i.v.m. speakers keuken en eettafel.

Hoop dat jullie mij in de goede richting kunnen helpen.

Voor meer informatie gewoon vragen!

Gasloos sinds 12-2022 || Hoekhuis 1968 || WP: SUZ SWM80 VA || 300 l boiler || SOLAR: 2,1 kWp OZO / 2,4 kWp WNW (SolarEdge) + 3,6 kWp S (Solis)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakt
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 19:41
Is Sonos niet een oplossing.

Koop je 4 losse one speakers en een soundbar.

Koppel je je Spotify account aan Sonos en alles werkt.

Je kan gemakkelijk kamers selecteren.

Dus bijv. Tv kijken met de soundbar en 2 losse ones en ondertussen muziek luisteren in de keuken.

[ Voor 34% gewijzigd door Sjakt op 30-10-2021 23:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JustMyOpinion
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 01-10 09:23
Hoi @Sjakt ,

Ik heb hier naar gekeken, maar hoe sluit ik daar mijn 3xHDMI op aan?

Gasloos sinds 12-2022 || Hoekhuis 1968 || WP: SUZ SWM80 VA || 300 l boiler || SOLAR: 2,1 kWp OZO / 2,4 kWp WNW (SolarEdge) + 3,6 kWp S (Solis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakt
  • Registratie: Oktober 2015
  • Laatst online: 19:41
HDMI Ziggo, chromecast en ps5 naar tv
Tv < - > sonos met HDMI arc