Meebewegende moderatie/duimpjes bij grote reacties

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 17:36
Hoi Tweakers,
Ik zat mij af te vragen of het handig is om de Moderatie op de FP en de Duimpjes in het forum, mee te laten bewegen als men scrolt bij een lang/groot geplaats bericht. Want aan het eind van het lezen moet je vaak weer terugscrollen om te plussen.
Of vinden de meesten dit irritant, dat als je dat bovenin rechts in de hoek van het bericht laat zweven als je scrolt?.

Mvg,
Mel

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evilution
  • Registratie: Maart 2012
  • Niet online

evilution

Vreselijk bijdehand

Meebewegen lijkt me irritant maar het zou logischer zijn als het hele rijtje van bekijk, bookmark etc t/m duimpje onder de post komt te staan, immers besluit je pas wat je met de post wil doen nadat je hem gelezen hebt.

|<----------------------------------------------arm length---------------------------------------------->|
|<-------------------------------------------where the cat is--------------------------------------------->|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mel33
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22-09 17:36
evilution schreef op zaterdag 30 oktober 2021 @ 15:39:
Meebewegen lijkt me irritant maar het zou logischer zijn als het hele rijtje van bekijk, bookmark etc t/m duimpje onder de post komt te staan, immers besluit je pas wat je met de post wil doen nadat je hem gelezen hebt.
Oh ja dat kan ook, lijkt mij ook een goeie optie.

Ik ben zo blij dat de pen en de som nog steeds machtiger zijn dan het zwaard. ringo-remasterd