Hallo iedereen,
Voor een vriend van mij ben ik een pc aan het samenstellen. Op zich gaat het een basissysteem moeten zijn dat het volgende kan;
- Snel in dagelijkse handelingen. Het kan wel eens zijn dat er een browser open staat met een 20tal tabsheets, een paar excel files en nog een paar mails.
- Geschikt voor spelletjes zoals league of legends, runescape,... Op zich dus zeker niet de meest veeleisende games!
That's it!
Verder maken merken en dergelijke niets uit, we staan dus voor alles open. Enigste wat zeker niet overschreden mag worden is het budget van €1000.
Ik had alvast het volgende samengesteld;
Met de prijsinflux op grafische kaarten ben ik echter niet meer zeker wat ik daarvoor zou gebruiken.
Wat misschien aan het kijken naar een Gigabyte GeForce GTX 1050 TI 4GB OC Videokaart?
Alle feedback is welkom!
Alvast bedankt
Voor een vriend van mij ben ik een pc aan het samenstellen. Op zich gaat het een basissysteem moeten zijn dat het volgende kan;
- Snel in dagelijkse handelingen. Het kan wel eens zijn dat er een browser open staat met een 20tal tabsheets, een paar excel files en nog een paar mails.
- Geschikt voor spelletjes zoals league of legends, runescape,... Op zich dus zeker niet de meest veeleisende games!
That's it!
Verder maken merken en dergelijke niets uit, we staan dus voor alles open. Enigste wat zeker niet overschreden mag worden is het budget van €1000.
Ik had alvast het volgende samengesteld;
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-11400 Boxed | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Moederborden | ASUS TUF Gaming B560M-PLUS | € 129,- | € 129,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C - Dark TG | € 84,90 | € 84,90 |
| 1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Phantom Black | € 28,95 | € 28,95 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3200C16D-16GVKB | € 67,90 | € 67,90 |
| 1 | Voedingen | Seasonic Focus GX-550 | € 75,04 | € 75,04 |
| 1 | Solid state drives | XPG SX8200 Pro 1TB | € 106,65 | € 106,65 |
| Totaal | € 691,44 | |||
Met de prijsinflux op grafische kaarten ben ik echter niet meer zeker wat ik daarvoor zou gebruiken.
Wat misschien aan het kijken naar een Gigabyte GeForce GTX 1050 TI 4GB OC Videokaart?
Alle feedback is welkom!
Alvast bedankt