Hallo,
Ik heb authenticator van MS in gebruik voor veel devices.
Andere 2fa diensten zoek ik dan ook niet want dan moet ik alles overzetten.
Probleem:
Ik wil de authenticator op een 2e device installeren.
Dit gaat goed, mijn microft account staat erop maar alle andere 2fa wachtwoorden niet.
Ofwel hoe zet je multidevice aan voor je account.
Ik heb ook de herstelcodes van die wachtwoorden maar de euthenticator app vraagt QR-code geen herstelcode.
Weet iemand de te volgen volgorde, krijg het niet voor elkaar.
MS zegt: open op je mobiel de authenticatorapp en selecteer herstel starten. maar die optie popt bij mij niet op.
EDIT
Herstel kan alleen vanaf het begin zie ik dus verse app installatie.
Ik krijg een 2e account op ander device erop.
Maar, dit moet via: verificatie.
authenticator app wil ik nu niet gebruiken want wil deze nu niet op 2e device hebben ivm heb alleen device van ander gezinslid wat niet handig is. wil alleen wel mijn authy ms app kunnen herstellen mits telefoon verdwenen/kapot is.
Om account te verifieren vraagt hij dus optie: bevestig met authenticator app. dat gaat nu dus niet want we gaan ervan uit dat telefoon stuk is.
Herstel opties:
1. authi app, die is er dus niet
2. verificatie code mobiele app(sms?) kan dus ook niet
3.2e gekoppelde mailadres
raar genoeg als ik dit 2e mailadres intoets, wat juist is gezien je ziet staan bijvoorbeeld****@ziggo.nl
En ik toets juiste mailadres in dan komt dit mailtje niet aan ook niet in spambox..,.
Uitgaande dat mijn gsm stuk is krijg ik derden nooit terug gezet...
Of ik moet nu al een 2e authi msapp installeren op gezinslid tablet etc...
Ik heb authenticator van MS in gebruik voor veel devices.
Andere 2fa diensten zoek ik dan ook niet want dan moet ik alles overzetten.
Probleem:
Ik wil de authenticator op een 2e device installeren.
Dit gaat goed, mijn microft account staat erop maar alle andere 2fa wachtwoorden niet.
Ofwel hoe zet je multidevice aan voor je account.
Ik heb ook de herstelcodes van die wachtwoorden maar de euthenticator app vraagt QR-code geen herstelcode.
Weet iemand de te volgen volgorde, krijg het niet voor elkaar.
MS zegt: open op je mobiel de authenticatorapp en selecteer herstel starten. maar die optie popt bij mij niet op.
EDIT
Herstel kan alleen vanaf het begin zie ik dus verse app installatie.
Ik krijg een 2e account op ander device erop.
Maar, dit moet via: verificatie.
authenticator app wil ik nu niet gebruiken want wil deze nu niet op 2e device hebben ivm heb alleen device van ander gezinslid wat niet handig is. wil alleen wel mijn authy ms app kunnen herstellen mits telefoon verdwenen/kapot is.
Om account te verifieren vraagt hij dus optie: bevestig met authenticator app. dat gaat nu dus niet want we gaan ervan uit dat telefoon stuk is.
Herstel opties:
1. authi app, die is er dus niet
2. verificatie code mobiele app(sms?) kan dus ook niet
3.2e gekoppelde mailadres
raar genoeg als ik dit 2e mailadres intoets, wat juist is gezien je ziet staan bijvoorbeeld****@ziggo.nl
En ik toets juiste mailadres in dan komt dit mailtje niet aan ook niet in spambox..,.
Uitgaande dat mijn gsm stuk is krijg ik derden nooit terug gezet...
Of ik moet nu al een 2e authi msapp installeren op gezinslid tablet etc...
[ Voor 54% gewijzigd door r.marijnissen op 30-10-2021 16:04 ]