Voor een 90 jarige zoek ik een lowbudget camera systeem zodat haar enige dochter op afstand kan kijken of moeder misschien weer is gevallen bijv. N.B. heen discussie over het zorgsysteem a.u.b..
Er is geen internet in huis. TV gebruikt ze via kabel (Caiway) telefoon via KPN, alles via draadjes die dor de voormuur naar binnen komen zoals vroeger gebruikelijk was. TV en Internet via Caiway gaat 64 euro kosten aldus Caiway en dan zit er nog niet eens een router bij. Dat is te duur.
Ik zat zelf te denken aan een router met 4G (bijv TP-Link Archer MR200-4G ) met een maandelijks opzegbaar 4G prepaid (5GB voor 11€ p/m) en 3 Xiaomi 360 security Cams (om dat ik die eenmaal zelf ook heb) met 3 64GB SD-kaartjes.
Maandelijks opzegbaar is belangrijk de situatie zal niet lang duren.
Meeliften met buren op Wifi is ook niet mogelijk.
Heeft er iemand ervaringen in zo'n situatie?
Hoeveel GB zou je maandelijks nodig hebben om alleen af en toe op de Camera's te kijken.
Zijn er betere (mag niet te duur zijn) oplossingen?
Er is geen internet in huis. TV gebruikt ze via kabel (Caiway) telefoon via KPN, alles via draadjes die dor de voormuur naar binnen komen zoals vroeger gebruikelijk was. TV en Internet via Caiway gaat 64 euro kosten aldus Caiway en dan zit er nog niet eens een router bij. Dat is te duur.
Ik zat zelf te denken aan een router met 4G (bijv TP-Link Archer MR200-4G ) met een maandelijks opzegbaar 4G prepaid (5GB voor 11€ p/m) en 3 Xiaomi 360 security Cams (om dat ik die eenmaal zelf ook heb) met 3 64GB SD-kaartjes.
Maandelijks opzegbaar is belangrijk de situatie zal niet lang duren.
Meeliften met buren op Wifi is ook niet mogelijk.
Heeft er iemand ervaringen in zo'n situatie?
Hoeveel GB zou je maandelijks nodig hebben om alleen af en toe op de Camera's te kijken.
Zijn er betere (mag niet te duur zijn) oplossingen?