Ik ben bezig met het alvast uitzoeken van de drivers voor mijn nieuwe MSI MAG B550 Tomahawk mobo. Nu valt het mij op dat de officiele site van MSI bijvoorbeeld voor de chipset de AMD Chipset Driver aanbiedt met versienummer 2.15.7.2229 en release date 16/06/2021. Echter... ik las elders dat er een belangrijke update van AMD was en AMD zelf heeft als chipset driver versie 3.10.08.506 met release date 10/21/2021.
MSI lijkt dus nogal achter te lopen...! Is dat normaal? Ik vind dat nogal vreemd...! Nu heb ik gelukkig geen enkele andere driver van MSI echt nodig (alleen mss Realtek LAN en audio) maar alsnog...
Bijkomend vraagje: MSI voegt toch niet iets toe aan hun drivers dat MSI-only en dus belangrijk is...? Ik kan toch gewoon de AMD drivers downloaden de komende jaren (net zoals ik de nVidia drivers zelf download)?
MSI lijkt dus nogal achter te lopen...! Is dat normaal? Ik vind dat nogal vreemd...! Nu heb ik gelukkig geen enkele andere driver van MSI echt nodig (alleen mss Realtek LAN en audio) maar alsnog...
Bijkomend vraagje: MSI voegt toch niet iets toe aan hun drivers dat MSI-only en dus belangrijk is...? Ik kan toch gewoon de AMD drivers downloaden de komende jaren (net zoals ik de nVidia drivers zelf download)?