Mijn vraag
Hoe sluit ik optimaal en betaalbaar de onderstaande randapparatuur aan op de poorten van een nieuwe Mac Mini met M1 chip?
Op dit moment heb ik een Mac Mini aangeschaft eind 2014 met de volgende poorten en aangesloten apparatuur:
:fill(white):strip_exif()/f/image/YoWKQTC1HtHCojoiI8EziI2U.png?f=user_large)
De nieuwe Mac Mini beschikt over de volgende poorten::fill(white):strip_exif()/f/image/mM3gIZcmoEUdpHogbSRenoBB.png?f=user_large)
De vraag is nu:
Hoe sluit ik de huidige apparaten het beste aan op de nieuwe Mac Mini?
Wat op welke poort?
Welke adapters / poortuitbreiders/dockingstations heb ik nodig en zijn beschikbaar via Apple en/of derden?
Welke nieuwe kabels moet ik eventueel aanschaffen?
Is het zinvol te wachten op de nieuwe versie van de mac mini die 'in the next several months' verwacht wordt?
Hoe sluit ik optimaal en betaalbaar de onderstaande randapparatuur aan op de poorten van een nieuwe Mac Mini met M1 chip?
Op dit moment heb ik een Mac Mini aangeschaft eind 2014 met de volgende poorten en aangesloten apparatuur:
:fill(white):strip_exif()/f/image/YoWKQTC1HtHCojoiI8EziI2U.png?f=user_large)
De nieuwe Mac Mini beschikt over de volgende poorten:
:fill(white):strip_exif()/f/image/mM3gIZcmoEUdpHogbSRenoBB.png?f=user_large)
De vraag is nu:
Hoe sluit ik de huidige apparaten het beste aan op de nieuwe Mac Mini?
Wat op welke poort?
Welke adapters / poortuitbreiders/dockingstations heb ik nodig en zijn beschikbaar via Apple en/of derden?
Welke nieuwe kabels moet ik eventueel aanschaffen?
Is het zinvol te wachten op de nieuwe versie van de mac mini die 'in the next several months' verwacht wordt?